Länkbyte

| Länkbyte

Checka in brudens blogg, värt!
http://iizabellaeriksson.blogg.se

CECILIA EWERLÖF ♥

Sjukt fin header! <3

Hanna

vi kan köra ikväll vid 8 kanske? :) kan göra ett tidsinställt! :) <3

Tack! :)

Allt bra idag? ♥

sv: vad skrev jag? :o

Hanna

gör när jag ska länka, så kan vi länka samtidigt? :)

sv: aha! Just ja ;D

Jag har inga planer för veckan.. blöö :/

mathilde!

sv: hur mår du idag ? :)

Emelie

Fin header! :) <3

Jo det är toppen! :) ♥

sv: haha. :(

Jag har ingen aning. Ska nog fota lite mer och kanske gå på träning. Sj? :D <3

Det låter hääärligt!

Hanna

toppen! :D

hoppas du får en bra dag :)

:D

Emelie

härlig blogg! :)



bli medlem på http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=448495 å få gratis biobiljetter å presentkort på t ex H&M, cubus, ginatricot, lindex osv. tack på förhand!

KRAM<3

johanna

den har också plastborste!;)

jag har haft dendär fast gul:) tyckte om den lukta äckligt;o haha

sv: vet inte riktigt, själv? :)

Superfin blogg!

Bloglovinbyte?

Hoppas du får en fin söndag! ;)

' Saveu - Music & Chaos, It's life

Jaa :) hehe

sv; Inte mycke träning o ett tag sj? :D

Anna med A

beror på om jag är sjuk eller inte :)

Sophie'

- så lite så :) <3

Gabbe

hej =D

nu har jag två tävlingar igång!

Både om valfri vara för 150:- hos runns/erikasgarderob:http://gabbesketch.blogg.se/2011/october/utkast-okt-4-2011.html#comment



Och nu även en ny tävling då ni kan vinna ett valfritt smycke hos L´s smycken =D!

En tjej som heter Liene som gör sina egna smycken och de är verkligen grymt fina!

passa på att tävla, du förlorar inget på det ^^!

:http://gabbesketch.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-valfritt-smycke-hos-l-s-smycken.html#comment



Ha en trevlig dag =)

och gillar du inte såna här kommanterer ber jag verkligen om ursäkt, men hur ska ni annars få reda på tävlingarna som är för er skull =)? KRAMAR!

XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!

hehe :P nu har jag kommit hem efter en god måltid mat. :D hehe vad gör du nu då? kramar

H & G <3

hej fin blogg, allt bra med dig?

Jessica

Härligt de :D samma här!

mathilde!

sv:med mig är det väl inte så himla bra..

Merima^^

Varsågod :D

HANNA

sv: jag med :)

HANNA

sv: hihi :)

FlizanLizan

sv: vad görs? :D

Sanna A

Jag har nu lottat ut vinnaren på bloggen. Kika in på bloggen och se om det va dom som vann! :)

angelica

fin blogg :)

hur mår du?

Anja

Hejsan, kolla in min blogg! :)



HAR FRÅGESTUND!! Whoop Whooop!

EMMAS!

vad görs?:D

Sandra

sv: tackar :D

snookie

tja bruden! gå gärna in på min blogg och skriv om du tycker att jag ska färga mitt hår som ariana grande eller som rihanna. Inlägget är en bit ner!

hur är det med dig föresten? :) <3

alexandra | fotoblogg

sv; jaa, hur kan man låta bli!

BYFW-Tilde & Emelie !

Bra blogg !

Elin

Hej! Nu är vinnaren av Dagens blogg och gästbloggningen utsedd :) Kolla om det blev du och anmäl dig till nästa omgång :D



http://slowmotionphoto.blogg.se/2011/october/vinnare-av-dagens-blogg-ny-omgang.html

SANNA

DAGENS BLOGG - vinnare & ny omgång uppe nu! :)

Tävla om att synas inför ca 1000 läsare :)



Kram

S A G A

Varse :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: