Länkbyte

| Länkbyte
Klicka på någon av bilderna för att komma till tjejens blogg :)




Har som sagt bara tagit det lugnt ikväll. Haft videosamtal med Cecilia, chattat med folk, lyssnat på musik och pluggat lite. Imorgon börjar jag klockan 9 och slutar 2. Då ska jag och Elin till Skärholmens centrum och kolla på någon jacka. Får ju typ panik över vad man ska ha på sig i vinter, kommer vara så jävla kallt. Känn bara ute nu i Oktober ?! Knaaas

Anna med A

haha nej exakt :)

Anna med A

tack :)

EMMAS!

okej :D äter godis=D

wilmaaaa

ska sova snart!:) <3

sv: oohjaaa! :)

Evve

Sv: Japp :)

Fin bild med det skrivna i sanden :D

Evve

Sv: Vsg :)

EMMAS!

yepp:D

sv: tack :)

EMMAS!

läs vad de står först :D

sv: :)

Evve

Sv: ja det var väldigt gott men en aning mättsamt :D :P

johanna

den här:)

http://www.google.se/imgres?q=maybelline+colossal+volum+express+mascara&um=1&hl=sv&biw=836&bih=310&tbm=isch&tbnid=GjHB-HQ06vlEBM:&imgrefurl=http://makeupandbeauty.com/maybelline-colossal-volume-mascara/&docid=hj0EUPQUxdKyqM&w=375&h=500&ei=0gWSTsnlG9KM4gTvkP2TAQ&zoom=1&iact=rc&dur=169&page=1&tbnh=94&tbnw=71&start=0&ndsp=10&ved=1t:429,r:2,s:0&tx=26&ty=53



bra lång länk såg jag nu.. aja:)

EMMAS!

haha okeej :D

Sophie'

- det började i somras då min "bästavän" svek mig och va med min brorsas killkompis när hon åkte till ett ställe och skulle vara med mig, hon sket totalt i mig, va med honom på dagarna, kom till oss och åt, gick dit igen och sen kom hem sent på natten när jag somnat/lagt mig för att sova.. och sen dagen efter det hände så sa hon förlåt och vi både kramade om varandra och började gråta.. hon lovade att aldrig mer göra om det eftersom hon höll på mista sin enda bästavän, sen så va allt bra mitt på dagen, men sen va hon med min brorsas kompis igen och då blev jag så sjukt sur och tänkte inte förlåta henne, hon kom hem på natten när jag somnat och dagen efter så förlät jag henne inte, vi skrek på varandra ute och sen bad jag henne dra till den där killen för jag orkade inte med henne längre.. och hon kom hem sent på natten tsm med min brorsa.. och dagen efter det så tvingade mamma och pappa oss att bli sams för annars var vi tvungen att åka hem.. och vi blev sams, men det var fortfarande inte jättebra mellan oss.. och vi åkte ändå hem, sen väl hemma så snackade vi lite och jag sa att jag förlät henne för sista gången och hon sa att det var lugnt för hon skulle inte göra om det och sen va allt bra sen dess tills idag (igår va vi hos några killar och festa lite och då medans jag var med en kille så tog hon en annan kille) och då sa hon till mig idag att hon skulle åka till honom på lördag och då hade vi bestämt att vi skulle vara den helgen för vi skulle gymma på fredag och sova hos henne på lördag, och då tyckte hon att jag skulle åka hem när hon skulle åka till han? fyfan vilken jävla stil.. och nu tror hon allt är bra bara för hon tänker vara med mig i helgen, och jag vet inte längre om jag orkar med henne.. :( shit va långt.. hoppas du orkade läsa <3

Jessica

Hihi, jadå:D

johanna

har du tagit bilderna själv som är i din header? :D

Sophie'

- du är bäst! <3

vi var på en camping och sov i husvagn i rättvik <3

jag vet, hon beter sig som skit..

ah killar går typ före hennes "bästavän" sjukt asså.

det spelar ingen roll hur du gör <3

sv: jaa :(

Gabbe

åh tack ^^!

johanna

sv: okej dom är jätte fina! :D

Sophie'

- vi har känt varandra sen 25 2008 och första gången vi träffades så insåg vi att vi var bästavänner för vi hade så mycket gemensamt osv.. jag vill inte förlora henne men jag vet inte om jag kan lita på henne om hon gör så här mot mig.. jag vet inte hur jag ska göra, men vi har inte snackat nå sen hon drog hem tidigt idag så ja.. <3

Nathalie Nyrén

Haft en bra helg? :D

Kaffehörnan

Hoppas du blir rik snart

angelica

SV:de funkar

Max l

Te amo min vän :)

Johanna

Svar : Duja! :)

bella

härligt , hoppas du haft en toppen helg :) kram

hanna ♡

tack så mycket! :)

Evve

Sv: hahah japp precis :)

Gotlänning

tack desamma! vad händer denna vecka? :)

Ja, usch!

Längtar inte tills i vinter! <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: