Film betyg

| Filmbetyg


3/5 hjärtan
Andrea får ett jobb, som så många unga kvinnor skulle döda för, på en av New Yorks största tidningar där hon jobbar för den mycket krävande förläggaren Miranda Priestly.

Tryck här för att se trailern.

Började läsa den här boken i somras, men den var alldeles för seg. Men när jag jobbade i kiosken i somras fanns det inte mycket annat att göra så tvingade mig själv att fortsätta läsa. Den blev bättre men som sagt fortfarande seg så är inte klar ännu. Bestämde mig därför för att se filmen. Som tur var hade Ulrika den hemma. Jag tycker den var bra, men boken är nog bättre. Mer detaljerad. Men den var bra, jag älskade slutet. Miranda var inte världens bitch mot Andrea längre. Blev dock irriterad när hon liksom dissade alla för jobbet men blev samtidigt irriterad för att hennes pojkvän och vänner inte alls förstog. Men jag ångrar inte att jag såg filmen men vet inte heller om jag rekomenderar den. Så helt upp till er om ni ska se den! ;)


bild lånad från google
Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!

Adian ♥

Hejhej!

Allt bra?

Besök min och mina 3 vänners blogg.

Släng gärna in en kommentar där oxå ;)

Förestän fin blogg du har.



KRAM :)

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

sv:okii, inte alls mycket:D!

allt bra?:)

' Saveu - Music & Chaos, It's life

Ha en fin dag :)

Anonym

Hej!

Vill du har tusentals fler besökare? - Var med i dagens blogg hos mig!

Och imorgon väljer jag ut FYRA VINNARE!

Så ta chansen att utöka antalet läsare idag!



Kolla även in bloggen för att få träningstips och få din drömkropp!

kommer även skriva om mitt liv som modell!



Här hittar du tävlingen:

http://svettlukt.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-1.html



Lycka till!

Helena♥

Den är bra :D ^^

sv; Tack så mycket :)

Åh gillar den filmen ;)

' d anni

- Så lite så :) hittar du på?

angelica

Sv: int mkt :)

cecilia

Riktigt bra film, enligt mig!



Superfin blogg! :)

Kram <3

Anna med A

haha ja :)

Sofia - Uddevallas största modeblogg!

javisst :D

http://smnmode.blogg.se/

hanna ♡

tack så mycket! :D

sofia

va härligt! :D <3

Bella

har jag med ;) haft en trevlig kvell? kram bella :)

| Yohanna |

SV: Tack så mycket :)

mathilde!

sv: hur är det idag då ? :)

EMMAS!

sv: hur är det med dig ikv då?:D kram

Jennifer

vsg ;)

Allt bra idag?

Kram på dej<3

Jessica

Jag kommer ha kvar den bloggen, men uppdaterar nästan aldrig där. Så kika in på min nya, www.jeeessicaaas.blogg.se :D

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: GÖTT ;)

Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Sv: Jag visst är den :D

Kramizar Evve!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: