by amanda

| Vardag

Godmorgon :D Igår var jag var med Hanna, Elin och Yosra hemma hos henne. Åt lite och lyssnade på musik. Yosra drog hem och vi andra träffade Max. Sen gick även Hanna hem. Vi mötte Rikard och Petter, Petter drog och Joel kom. Åkte in till Skanstull och träffade Jonas, Simon och Simon. Sen åkte vi till Kärrtorp. Var med skit många, bland annat Filippa och Julia. Stog med de där i centrum i någon timme och sen vid halv 12 kom vi hem. Haha, Julia somnade direkt i Filippas säng. Jag somnade en liten stund senare i soffan och därefter somnade Filippa i hennes mammas säng. Nu ska vi äta frukost och sen ska jag röra mig hemåt för Filippa ska iväg. Puss&Kram

sv: tack :)

Nathalie

hoppas du får en bra dag:)

CONVERSE

- Mm joo spanska är jobbigt. Fast det bästa språket ;)

Vad händer idag då? ♥

JOSEFINE CHRISTIANSSON

SVAR; åh tack ska du ha :D

ida

fin blogg :)

Johanna

Svar : Hihi ja sant i och för sig. Själv åker jag tunnelbana till skolan varann vecka nu när den äntligen börjat gå igen :D <3

Jessica

Jag har sovit hos pappa inatt så jag ska strax börja åka hem och pussa på mitt hjärta som snart är hemma från kryssning.



Vad gör du?

Kram

Amanda Jonsson

mysigt! :)

Sophie "autophoto"

Hejsan, allt bra idag? ^^

jr

vad görs :)

Madde

sv: Veckans blogg är nu uppe

Vann du inte? anmäl dej igen

Vann du? anmäl dej igen



DIREKTLÄNK: http://mezos.blogg.se/2011/october/veckans-blogg.html

f e l i c i a | fubzie

Har du iPhone? Isåfall kanske du vill delta i min tävling om att vinna ett helt valfritt iPhoneskal på min blogg! Allt du behöver göra är att delta och vips så har du en chans att vinna! Varför inte liksom? ;)

Tryck här: http://fubzie.blogg.se/2011/october/vinn-ett-valfritt-iphone-skal.html#comment

jennifer / photography

Javisst! Hoppas du haft en fin lördag. Kram!

Anonym

Ha en fin lördagskväll!



Skänk gärna ett bidrag i min insamling för rosa bandet!



Tillsammans kan vi göra något! <3

sandra

sv: okej :) mina favoriter är Amanda Persson och Molly :)

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Ja :D

// http://mmeeli.se

idas fotoblogg.

använder du bloglovin ?

isåfall, bloglovinbyte ? :)

carro öhman

gö mig glad och gilla min facebook sida, sprid gärna den vidare!



http://www.facebook.com/pages/hetervajagvillbloggse/149748718434676



Tack i förhand! :)

Anonym



VIll du får naturligt längre ögonfranasar?

Var emd i min tävling där jag lottar ut Neulash . som gör dina vanliga ögonfransar längre på mindre än en månad!

Här hinnat du tävlingen;



http://svettlukt.blogg.se/2011/october/neulash.html#comment



Glöm inte att det kommer att komma upp en massa träningstips i veckan + mitt liv som modell.



Kram Bea

Hannah

- inget typ ;).

SANNA

SV: Okej! :D Jag kollar runt på lite bloggar :)

Är allt bra med dig? :)



Ha en bra Söndag!

Kramar

elsa!!<3

kolla om du blev veckans blogg!:D

Puss:*



http://elsaedvardsson.blogg.se/2011/october/vinnare33.html#comment

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Jaa grym :D

Tess

gott det såg ut ;)

HANNA

sv: ehehhe tack :D

M

- ur welcöme!

Gotlänning

de e bra här med ;)

Sophie'

- tack sötnos, har bytt igen hehe, tycks? :D

Caroline

sv; tack så mycket! :)

Vad gör du då?

Frida

sv: tack så jättemycket! Hoppas du får en fin dag! kram :)

julia

Allt bra ? :)

EMMAS!

tack sötis :D

EMMAS!

allt bra?:D

EMMAS!

naajs :D samma här ;D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: