by amanda

| Vardag
Jag vann dagens blogg här!

Idag blev jag väckt tidigt. Åt frukost med familjen, fixade mig och sen satt jag bara framför datorn. Runt 2 kom gästerna. Vi skulle ju fira pappas flickvän, Therese som fyller år imorgon. Så vi åt god mat, god efterrätt. Satt och pratade och hade det trevligt. Åkte förbi pappa på hemvägen och kom till mamma för en stund sedan. Nu ska jag kolla på One tree hill och Gossip girl. Bloggar nog mera senare, puss&kram
sofia

visst var den ;)

Becca

hur är läget? va länge sen ja svara på mina kommentarer.. hitta en obesvarad från dej :)



Allt bra med dej? :)

Tack så mycket! :D <3

Anna med A

Tack :)

Gotlänning

haft en bra dag ? :)

Madde

sv: veckans blogg är nu uppe

Vann du inte? anmäl dej igen

Vann du? anmäl dej igen



DIREKTLÄNK:

http://mezos.blogg.se/2011/october/veckans-blogg-1.html

Evve

Var gärna med i Veckans blogg på min blogg

' d anni

- tack gullet allt bra?=)

ronja

sv: tack :)

fin bild på dej!

emma

sv: okej, jarå :)

Lórien

Tvättar Du dina sminkpenslar så ofta som är nödvändigt? Sminkar Du dig likadant varje dag? Älskar Du smink i alla dess former? Välkommen att kika in i min sminkblogg där du kan finna inspiration & svaren på dina sminkfrågor! :)

O L I V I A

Hej sötnos, jag har en bloppis i min blogg. Kika gärna in och kolla om du intresserar dig för något plagg! Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer, kram.



http://ooliivias.blogg.se/2011/october/bloppis-del-1.html

nicole

fin blogg :)

Sophie'

- okej :( fkn jobbigt är de! :(

XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!

aha okeej. nice det ju. ;)

fan jag vill ha ett täcke som

jag kan krypa in under med varm choklad. :D

hehe kramar

' Saveu - Music & Chaos, It's life

har du haft en fin helg? :)

Evve

Kul att du är med i Veckans Blogg, allt bra?

johanna

haha jag tycker om den gula:$ men smaken är som baken, som sagt:D

Merima^^

jaao :D

sofia

tack :D

Hanna

har länkat dig, länkar du mig ? :)

Anna med A

vad gör du?

emma

sv: de var de också ;)

Evve

Sv: Det är bara bra med mig med :D

Hanna

nä jag bad ju inte om det heller? :s okej :)

Anna med A

teve :)

mathilde!

sv: är sjuk..

Anna med A

2 1/2 män :)

HANNA

sv: konsitgt :S

sv: Tycker jag du borde! :)

Hanna

aha okej :)

Sandra - Fotbolls"fru" & Fotograf

Idag har vi firat mig (fyller på lördag men då är vi bortresta)



Vad gör du?

Kram

Anna med A

ja :)

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Sv: vad bra med mig äre toppen:D

Hanna

vad ska du göra idag då? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: