by amanda

| Vardag


Idag när jag duschat och fixat mig mötte jag Cecilia inne i stan. Satte oss på pizza hut för en god lördags lunch. Satt och pratade om allt möjligt. Efter någon timme skulle jag tro så gick vi runt och kollade lite. Det var så sjukt mycket folk så till slut bestämde vi oss för att åka hem. Men istället för att åka hem åkte jag åt helt fel håll. Det bar åt mot Norrtälje. Så nu sitter jag hemma hos Tessan och bara tar det lugnt. Har pluggat lite och kollat på gårdagens avsnitt av Idol. Nu ska jag fortsätta svara på komentarer. Puss&Kram

' Saveu - Music & Chaos, It's life

ser på filmen på tv4 :) dudå? :D

sv; Hehe aa :)

sofia

jadåå :D <3

emma

hade du en bra lördag? :)

Sandra T ♫♪

det var fint sagt, tack kära du! <3

Max Larsson

Du är lika vacker som hela stjärnhimmelen mitt i natten <3

Elin

Hej! Var gärna med i Dagens Blogg på min blogg och tävla också om en gästbloggning :D



http://slowmotionphoto.blogg.se/2011/october/vinnare-dagens-blogg-ny-omgang.html?_tmp=464685873ccd7fa76b40b2c4cc045c8d80deeaa9

HANNA

sv: dog lite :D

Anna med A

Godmorgn :)

alexandra | fotoblogg

sv; aa blev riktigt bra kväll, hamnade på fest hos min killes kompisar :D

HKIT - just another blog

Hej! :)

Gå gärna in på min blogg och svara på Dagens fråga: "vilken ben & jerry's glass är godast?"



Ha en bra dag, kram!

EMMAS!

sv: jadå XD fin bild på dig :D kram

Fin bild!

Anna

härligt att höra =) jodå bara fint lite ont i halsen bara



kram

sv: Blir det idag då? :)

sv: Tackar! :D

johanna

tjena! Händer idag då? :D

Anna

tack så mycket de ska jag göra =)



kram

sv: Varsågod :)

Jessica

Allt bra med dig sötis? :D

Anna med A

allt bra? :)

' Saveu - Music & Chaos, It's life

hehe okej ;)

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

Du får detta meddelandet för att du tyvär inte vunnit veckans bloggintervju. Men en ny chans finns uppe, anmäl dig gärna till nästa veckas blogg! http://mmeeli.se/category/veckans-bloggintervju.html

johanna

sv; härligt! jag ska nog sätta mig ner och plugga och sen bär det av till stallet, ska rida :D

Adela!

Vilken fin bild!:)

johanna

sv; härligt! jag ska nog sätta mig ner och plugga och sen bär det av till stallet, ska rida :D Snart är ju vinter påväg, är du taggad? :P

sv: Trevligt! :D

Själv ska jag städa och fixa saker...

sv: :)

sv: haha, tack ;D

sv: :D

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Lycka till, vinnaren kontaktas på fredag!

Hoppas allt är bra med dig!



// http://mmeeli.se

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Jaa :D

sv: :>



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: