by amanda

| Vardag
Idag har det varit en bra dag hittils! Fick sluta halv halv 2 iställlet för 3. Jag, Ulrika, Sophia och Bella gick hem till Filip. Bakade kladdkaka, kollade på tv och bara chillade. Kom hem för en stund sedan och nu äter jag middag. Snart kommer Annie och Ylva hit. Ingen aning om vad som händer ikväll, imorgon åker jag i allafall till Norrtälje och kommer hem igen på söndag. Men förhoppningsvis kan jag blogga därifrån. Ha en bra kväll ♥


SANNA

Vinnare & ny omgång är uppe nu! tävla om att synas inför ca 1000 läsare! Lycka till :)



Kram

Sandra

sv: jarå :D

Sandra T ♫♪

ha en fin kväll :)

Sandra - Fotbolls"fru" & Fotograf

Vi sitter och äter smörgåstårta och myser framför idol!



Vad gör du?

Kram

Amanda Jonsson

Svar: tack så jättemycket!!!

Johanna

Svar : Hihi <3

bella

jag har vart på stan och på party :) haft en bra fredag annars? :) krma

emma

fin blogg :)

SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig?



Kram

JOSEFINE CHRISTIANSSON

SVAR; tack ska du ha :)

äsch det löser dig, jag klarar mig alltid

Sophie'

- tack, men du är snygg gumman!

alexandra | fotoblogg

vet du något man kan göra på typ helgen om man inte är 18 år utan bara 16 för jag och min kompis skulle behöva lite sysselsättning :-D

HANNA

hur har dagen vart än så länge? :)

Sophie "autophoto"

Okejokej, jag klappar min katt :)

Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg och ta del av mina 1200 läsare om du känner för det :)

Enya♥

Sv; ja! :D

mathilde!

sv: varsågod :)

det är oxå bara bra här :)

Anna med A

jag med. ska göra mat snart också :)

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Taack :D

josefine

okej, allt är bra :)

Haft en bra lördag ?

Gotlänning

tack så mkt :D

sv: tack! :)

XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!

mina vänner är dom bästa vännerna i heöla världen! :D :D FUCKYEAH ;) hehe vad gör du då? kramar

izabella

okej:) har länkat dig nu!:)

Blerina MUQA

jo det är bra! :) vad händer denna lördagskväll? :D

EMMAS!

sv: i en butik =)

Merima^^

nice blogg :D

Sanna A

Jag har nu börjat med ''Dagens Blogg'' på min blogg.

Var med du och delta. Du kanske blir Dagens blogg då? För att direkt komma till inlägget trycker du här --> http://kurden.webblogg.se/2011/october/dagens-blogg.html#comment <--

SANNA

DAGENS BLOGG - vinnare & ny omgång uppe nu!

Missa inte chansen att synas inför ca 1000 läsare, lycka till! :)

FlizanLizan

sv: javisst ere :D

Jessica

okeej, härligt! :)

Caroline

sv; jag ska bra ta det lugnt och kolla film :)

SOFIA

Ledsen för sent svar, men tusen tack fina du! Hoppas du haft en fin Lördag! KRAM



Passa på att delta i Tävlingen som snart avslutas

http://bysofia.se/2011/september/eyelash-tavling.html#comment

ulrika

Vilken av mina bilder som jag fotade idag tycker du är finast? :) titta gärna in på http://usandstrom.blogg.se/2011/october/vilken-ar-eran-favorit.html



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: