by amanda

| Natur
Gick hem direkt efter skolan idag, Yosra kom till mig. Satt bara framför datorn innan vi mötte Cecilia. Jag och Cecilia tog bussen till bowling hallen. Inga komentarer på hur det gick, ibland bra ibland dåligt. Fick himla massa saker att tänka på i allafall, "håll handen sådär, kasta sådär, gå de här stegen, upp med handen lite mer" och bla bla :D Haha, när träningen var slut åkte vi hem till mig. Åt middag och pluggade. Sen drog Cecilia och hennes pappa så då tog jag en dusch. Nu försöker jag plugga spanska, önska mig lycka till -.-


Bild tagen idag, lite halv tråkig men cool redigering. Right? ;)

Anna med A

teve :)

johanna

sv' härligt!

fin bild :)

JOSEFINE CHRISTIANSSON

SVAR; härligt! det är ok :)

XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!

haha :P låter roligt, jag har bara suttit framför datorn. :P hehe kramar

Caroline

sv; vara med kompisar och så :D

fin bild!

MAJA KRON - Life, Music, Animals

Tycker bilden var rätt så cool jag C:

XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!

jag diggade bilden som fan. :) hehe så vad ska du göra nu då? kramar

EMMAS!

sv: lyssnar på musik =D cool bild

Anna med A

Ja :)

Caroline

sv; så lite så :) vad gör du dåå?

Gillar redigeringen! :)

' Saveu - Music & Chaos, It's life

har du haft en bra dag? :)

XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!

nie det, samma sak har. ;)

sv: äre picnik? :)

EMMAS!

var gärna med i min nya tävling där du kan vinna en valfri vara :D enkla regler! länk: http://eemma.se/2011/october/vinn-valfri-vara-fran-dash-style.html#comment

Caroline

sv; tack!

musik och läxor :)

Anna med A

tack :)

EMMAS!

haft en bra dag?:D

mathilde!

Fin blogg, allt bra med dig ? :)

Caroline

sv; vad händer ikväll då då? :)

sv: syns.. men det är sjukt snyggt! :)

XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!

hitta bästa spelet, ligger uppe på min blogg nu, blev helt fast i det direkt. :) haha har du somnar än? kramar

EMMAS!

yees=D

Gabbe

gud va snyggt =D

Gotlänning

ha en grym dag sööötis :D

ronja

nice bild!

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Jag var med pojken min!

Själv? :D

SANNA

SV: Härligt! :) Det är bara bra med mig :)

Vad ska du hitta på i helgen då? :)



Kram

Anna med A

vad gör du? :)

FlizanLizan

sv: i typ 4-5 år har jag bowlat :P

izabella

länkbyte??:)

sofia

okejj, vecka 42 och sen prao efter det :D <3

' Saveu - Music & Chaos, It's life

bra :D jodå!

My

FINT! ♥

Jessica

Jag ska umgås med vänner , sjdå? :D

Tette

haha jaså, men sånt är ganska kul ändå ibland Om de är till en själv å sitt hem =D



Allt bra idag? : >

HANNA

sv: kul att du gillar min nya design! :D

Sandra T ♫♪

cool bild!

Anna

härlig bild =) allt bra med dig idag?



kram

sv: Cool :D

H J J O N S S O N ♥

Cool bild, :D

malin

det blev ritkgit bra med den redigeringen ! :)

MALIN SUNDIN [FOTOGRAF]

cool men jobbigt för ögonen om man kollar förlänge, känns som bilden rör på sig :)

MALIN SUNDIN [FOTOGRAF]

RE: haha jag tyckte den gjorde det iaf :)

Viktoria

Cool photo :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: