by amanda

| Vardag
Shit vad seg jag är, men finns ju andledningar till att uppdateringen inte varit på topp. Men här kommer i allafall lite fler bilder från lägerskolan :) ♥












Gabbe

tack så jätte mycket =D

Amanda Jonsson

Svar: hihi ja! :)

Johanna

Svar : Hihi tack <3

bella

jo då :) de har jag allt! händer idag då? kram bella! :)

Enya♥

Sv; jo samma här! :D

idas fotoblogg.

jaa! :D

Sandra - Fotbolls"fru" & Fotograf

Jag ska strax åka till skolan på en föreläsning och direkt efter har jag träning.



Vad gör du?

Kram

Gotlänning

ha en bra dag ! :)

johanna

sv' det är bra med mig, självdå? kram

Josäfin :>

Härliga bilder =)

sofia

jodå de är ganska nice :D

När haru höstlov? :D

Tette

aha de låter trevligt! : > Vad blev de för presenter då? ;P

Njao just nu ligger jag i sängen och bloggar. Ska snart upp till Willys å handla hem mat :]



Allt bra med dig?

SANNA

Hej Tjejen! :)

Vad händer hos dig?



Kram

Sandra T ♫♪

härliga bilder :)

sv; Ja okej najs :D!

XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!

Så vad ska hon göra idag då? kramar

frida

har lagt till dig nu , säg till när du lagt till mig :)

Sophie "autophoto"

vgd? :)

Raisa

- Samma ! :)

Alina

tack du!



härliga sommarbilder! =)

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv :Härligt :D de är bara bra :D

Clara

vad fin header!:)

Jessica

Absolut :D

varsågod!

CONVERSE

- Okej :)

Själv måste jag plugga, så tråkigt!

sv: Tack! :) Härliga bilder!

EMMAS!

härliga bilder ;D

HANNA

sv: okej ;) hur har dagen vart än så länge?

Sandra

sv: okej, jag kom hem från jobbet för en stund sen och nu svarar jag på kommentarer :)

FASHIONSEA

Hur har veckan vart so far!?

' Saveu - Music & Chaos, It's life

åh tack :D

Nathalie Nyrén

Härligt! Med mig är också bra :D

Carolina { Mycket tävlingar i bloggen }

Nu har vi uppe en SMYCKESTÄVLING, ta chansen att vinn detta söta armband, genom bara en tävlingsregel!

Direktlänk: http://asslatjejerna.blogg.se/2011/october/tavla-och-vinn-ett-smycke.html#comment



EMMAS!

vad görs?:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: