by amanda

| Övrigt
När jag slutade idag mötte jag Cecilia. Vi gick hem till mig. Satt och pratade i någon timme innan vi tog moppen till bowling hallen. Körde med våran tränare och två till i laget. Är som en extra träning på tisdagar. Det var super skönt att vi var så få även om hallen var full med folk. Och det gick hyffsat bra för mig. Glädjen spred sig när Cecilia fick strike hela tiden. Så det vart en lyckad dag. Drog till donken och åt efteråt. Sen duschade jag och har precis gjort en bild läxa. Ska svara lite på komentarer nu, bloggar kanske något mer senare. Puss&Kram

Gabbe

Hej!

nu har jag en tävling på bloggen då man har chans att vinna en valfri vara för 150:- hos runns.se/erikasgarderob.se

VA MED OCH TÄVLA OCH PRÖVA LYCKAN! Ingen tråkigt inställning nu!

Direkt länk: http://gabbesketch.blogg.se/2011/october/utkast-okt-4-2011.html#comment



Jag ber om ursäkt om du inte gillar sånna här kommentarer men det här är för er skull!

' Saveu - Music & Chaos, It's life

kul med bowling:D

ronja

kul med bowling :)

EMMAS!

Vad görs?:D

jr

vaaddå för härligt musik ?:)

dite

allt bra idag? :)

sv: :)

Sofia - Tävlingar på gång!

det är bara bra med mig :)

Mimmi Naveed

Tack så mycket :)

Anna med A

haha det är sjukt gott :D

Sarah Carlsten

:D

JOSEFINE CHRISTIANSSON

Godnatt :)

Gabbe

ingen fara ^^

dite

härligt o höra,

det är väl sådär :)

Nathalie

roligt med bowling:D

EMMAS!

sv: najs :D ska snart sova.. :)

Sarah Carlsten

arå, själv? :)

XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!

allting börjar bli mycket mycket bättre nu iaf. :P själv då? kramar

Solin

sv: det är bra med mig , sj då?

idas fotoblogg.

åh det är så kul att bowla!

HANNA

jättekul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg, lycka till :)

hoppas allt är bra med dig annars?

kram, http://hannalovisasol.se

Jessica

hihi, hur är läget med dig idag då sötis? :D

Gotlänning

jo d e bra :=))

Sophie'

- javisst :D

Frida

jättefina bilder tar du :)

malin

det är så kul med bowling men är så sjukt kass på det xD

sv: hoppas du får en toppendag! :)

' Saveu - Music & Chaos, It's life

:D

johann

hur mår du? :D

Therese

Hejsan! Händer det något kul idag? : > Kram

M*

- kul :)!

Erica Nylund

allt bra?

frida

härligt !

jag mår toppen ! :)

bloglovin byte ?

Anna med A

vad gör du? :)

JOSEFINE CHRISTIANSSON

SVAR; hur mår du idag ? :)

jr

Ja :) vad gillar du för musik smak?

jessica

sv: tackk!

Frida

Hoppas att du får en bra dag! :D kram <3

Johanna

Svar : Yes :D <3

Anonym

VIlken fin blogg du har :)!

Gå gärna in på mitt inlägg på dagens outfit och säg vad du tycker :) !



http://svettlukt.blogg.se/2011/october/soligt.html#comment



Ta gärna del av mina kost och träningstips för att få din drömkropp :) . Samt mitt liv som modell.



Kram Bea

Enya♥

Sv; ohja! :D nöjd med dagen?

Sophie "autophoto"

Nice ^^

jag ser på E! :)

sofia

ska praoa på ett hotell, dusj? :D

Sandra

sv: haha aa :D

vad gör du då?

josefine

okej, allt är bra :)

Vad har du gjort idag ?

ronja

sv: tack :)

Caroline

sv; jodå jätte bra!

Snygg bild med bladen :)

Raisa

Fin blogg!

Allt bra idag ? :D Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: