by amanda

| Vardag
Slutade 2 idag, skönt. Jag och Yosra gick hem till mig, gjorde pannkakor och pluggade lite. Hon drog för ungefär en timme sedan så ligger och kollar på One tree hill. Pappa kommer och hämtar mig när han slutat jobba, vi ska åka till Nacka polisen och fixa pass. Sen handla mat och sådär, bloggar mer när jag kommer hem igen. Puss&Kram
EMMAS!

åh tack :D:D

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Lycka till, vinnaren kontaktas på fredag!

Hoppas allt är bra med dig!



// http://mmeeli.se

louwia

snygg blogg! ;)



haft en bra helg? Ha en super duper mega bra kväll!

Sophie'

- härligt, jo jag med :) <3

Gotlänning

visst är dom :D

äre bra ? :)

Anonym

Ha en grymt fin kväll sötnos! =)

Caroline

sv; facebook! :)

hur har din måndag varit ? :)

LIENE

Mums med pannkakor!

Fin bild!

sofia

Skolan, varit å sökt prao plast å varit med kompisar :D

Amanda Jonsson

Svar: tack, vad kul :)

' d anni

- Okej inget speciellt :)

Jessica

ååh, tack så mycket :D

Johanna

Svar : Jo jag tror det :D <3

carro öhman

härlig sommarbild!

cammie

Hej. har flera fina tävlingar igång just nu. Du finner dem i min meny. Varmt Välkommen in till mig :)

toves träningsblogg

Hej!

Är så hemskt ledsen att jag varit så seg på att svara. Har varit mycket med skola och flytt till Uppsala.

Dessutom så byter jag blogg nu.. du följer väl med?

fanny

läs oxh kommentera min blogg! :)

FlizanLizan

sv: hehe okej men du har inte bowlat så länge va? :P

carro öhman

svar; Tack fina du!



Gör mig jätte glad och gilla min facebook sida, snälla! (a) http://www.facebook.com/pages/hetervajagvillbloggse/149748718434676?ref=ts

Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Kul att du är med och tävlar i veckans blogg!

allt bra? :)

HANNA

hej! nu har jag startat veckans blogg, var gärna med :D

http://hannalovisasol.se/2011/october/veckans-blogg.html#comment

wilmaaaa

vad gör du?:)

idas fotoblogg.

härligt!

HANNA

jättekul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg, lycka till :)

hoppas allt är bra med dig annars?

kram, http://hannalovisasol.se

Mimmi Naveed

Göra imorgon? :D

Anonym

Kikar in såhär på kvällskvisten och säger godnatt!



Skänk gärna ett bidrag i min insamling för rosa bandet!



Du kan skänka allt från 1 :- och uppåt!



Tillsammans kan vi göra något! <3

M*

- fin bild!

XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!

livet är förbannat hårt ibland. :( hoppas du har en bättre start på dagen idag. :) hehe sovit gott förresten? kramar

Solin

godmorgon, allt bra?♥

Nathalie

fin bild!



jag har lagt upp fyra outfits från förra veckan, kanske att du har en favorit?:)

http://liborius.devote.se/blogs/12908643/4-outfits-naagon-favorit.htm#WriteComment

SimoneH - fotografen i Göteborg

Ser härligt ut :D

Tina

Vara med i "Veckans blogg"? Anmäl dig nu då! :)

Anna med A

jodå :) själv?

- Swedish Source Of The PLL

sv: härligt, helt okej :)

M*

- fin bild!

josefine

okej, allt är bra :)

Haft en bra dag ?

bella

härligt :) haft en bra dag? kram :)

S A G A ♥

Fin bild :D

sara

Söt blogg du har :)

Sandra - Fotbolls"fru" & Fotograf

Fin bild!



Jag ska packa träningsväskan inför imorgon och sen plocka lite hemma innan jag ska slappa framför greys anatomy med en kopp te.



Vad gör du?

Kram

Sophie "autophoto"

Härligt, ja mår bra jag med ^^



vgd? :)

Sarah Carlsten

fin bild!

I S A B E L

Fin blogg! Allt bra? :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: