by amanda

| Vardag




Så jävla kul man kan ha!

Igår efter skolan mötte jag Ida. Vi köpte godis och gick hem till mig. Var länge sedan jag träffade henne och har saknat henne massor så det var jätte kul att träffas igen! Vi pratade om allt och ingenting, sjöng singstar, dunkade musik och hade mys. Sen gick vi ut. Åkte till donken och träffade sen Emilio, Sihad, Kristian och Hoshiar. Gjorde inte så mycket och det var super kallt så jag och Ida drog. Jag tog tunnelbanan hem och väl hemma tog jag det bara lugnt. Satt med en kopp te och kollade på Idol avsnitt som jag missat.

Idag vet jag inte vad som händer. Har spanska prov på måndag så måste plugga till det i allafall. Sen får jag se om jag ska ut och träffa några senare eller om jag ska hitta på något mysigt med mammisen. Men jag bloggar mera senare, pussar ♥
Sophie'

- härligt! :D

det förstår jag! :)<3

Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Sv: Nej det gör jag inte.

Kramizar Evve!

cecilia

sv: varsågod! :)

Vad ska du göra en lördag som denna då? :) <3

Kram

Johanna

Svar : Ja försöker så gott jag kan :) Känns inte som att det är någon ide att lägga energi på allt, som vi pratade om innan :) <3

mathilde!

sv: hur är det idag då ? :)

Elin

fin blogg :D

hanna ♡

tack så mycket! :D

Malin

Sv. Jaa, skönt med lite nytt:)

Blerina MUQA

jo det är bra :) hade du en lyckad fredag? :)

Maria - med bebis i magen ☆

söta foton :)

MyzaaN

haha söta bilder ,D

Helena♥

Snygga bilder ;)

Malin

Sv. Jaa :)

XTIO DITT TIDSFÖRDRIV. ;)

aha okeej. men bara dagarna var nice, på kvällen kan man ju klä på sig lite mer så länge det inte blir under 15 grader är det väl lugnt?? :D

jo det förstår jag . det vill jag också...

FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

ronja

sv: tack :)

kaffehörnan

Så trevligt de låter, kul när man ej träffats på länge

sv: Hoppas du får en bra dag!

emelie andersson

fin blogg med skitsnygga bilder, du är as duktigt ju :)

HANNA

sv: tack! allt bra? :)

Bella

Japp :) händer ikväll då? kram bella :)

Jennifer

Gud vad kul!, vad ska du se?

Jag ska bara chilla :D

Kram på dej <3

Erica Nylund

Gud vilken fin blogg du har!

Anmäl dig till dagens blogg hos mig & få chansen att få hundratals nya läsare till din blogg,

hur nice är inte det?

Så skynda att anmäl dig & ha chansen att få hundratals nya läsare.

Direktlänk:http://eriicanylund.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-2.html#comment

Ha en bra kväll!

Förlåt om du inte gillar reklam

MADDES

Vilka söta bilder

Erika Nilsson

sv; Japps! :D

MyzaaN

härligt att höra ;D

hanna ♡

hihi :D

MyzaaN

så lite s å:D ja visst är dem ;D kram

jennie

var med i helgens blogg :)

www.nathalieerikssons.blogg.se

Fotar du mycket? Är det du som fotat bilderna i headern?

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Tack :D Det enskilda blev somsagt helt ok.. men klassfotot asås! Ska lägga upp så ni får se haha ..

Michelle

hihi härliga bilder<3

' Saveu - Music & Chaos, It's life

sov gott :)

cecilia

Sv: okej, åhh den har jag sett!

Bra & roilig tycker jag. Hoppas du har det bäst <3



Kram

EMMAS!

vad tycker du om det här förslaget?:D



http://eemma.se/2011/october/foljas-via-bloglovingilla-varandras-fb-komm.html#comment



puss!

Jessica

Jag kände att jag ville ha en ny start :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: