by amanda

| Outfits
Blir ett snabbt inlägg nu för känner mig väldigt stressad! Åkte till stan efter skolan. Mötte Anita och Cecilia. Tog en fika, satt och pratade. Kollade lite i affärer och gick till donken en snabbis. Kom hem och åt middag sen fick vi gäster. Firade pappa som fyller år den 20;de. Åkte till mamma och hämtade saker, packade och tog en dusch. Rakade benen och allt. Nu sitter jag framför datorn och chattar. Imorgon är det utvecklingssamtal i drygt en timme och resten av dagen är vi lediga.

Imorgon kväll åker jag dessutom till Turkiet ! Kommer komma några tidinställda inlägg men kommer inte vara aktiv liksom. Ni får ha det jätte bra här hemma i Sverige, kylan och allt. Ska försöka sola lite åt er också ;) Puss&kram


linne från bikbok eller ginatricot?
kofta från ginatricot.
jeans från ginatricot.

sv: Det stod i inlägget innan det du kommenterade, men jag var nog lite sur och grinig just då, så det var fel av mig att reagera som jag gjorde. :)

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Yey :D

linns beautybox

vilken fin outfit. ha de superbra i turiket!

emma

Hej, jag gör bloggdesigner och har även en bloppis på bloggen, den hittar du vid kategorier. Är du sugen på länkbyte är de bara att säga till! Kika gärna in!:)

sv: :)

Evve

Sv: Japp :D

jessica

sv: varsegod:)

Anonym

hejsan kära tävlande! allt bra med dig? nu har jag dragit en vinnare på tävlingen om en goodiebag med smink. här kan du hitta vinnaren:



http://hannalovisasol.se/2011/october/vinnare-pa-tavlingarna.html



kraam, http://hannalovisasol.se

Malin

Shit va skönt med Turkiet! :)

Anna med A

jaa :)

mathilde!

sv: åh vill oxå fara till turkiet, ta med mig :D

STINA & SALLY

TJENA! Vill du va med i veckans blogg ? Klicka här :

http://stinaochsally.blogg.se/2011/october/veckans-blogg.html



Ha det bra :)

HANNA

sv: förlåt för sent svar! du kommer säkert inte ihåg vad vi snacka om, haha ;)



gillar du min blogg btw? bevisa det och gilla den med facebook, så får du en stor fet puss!

http://www.facebook.com/pages/HANNALOVISASOLSE/213270798739544

hur är allt med dig annars?

Sofia - Uddevallas största modeblogg!

ja :D

Jessica

Jag hade tänkt sluta blogga, men så blev det alltså inte. Därför så är jag tillbaka på bloggen nu igen :)

Twins

=) snyggt

H J J O N S S O N ♥

Sv. Japp, vill baka kladdkakamuffins men har inte kakao hemma! :(

Gabbe

gillar skjortan ^^ =D!

Johanna

Svar : Tack finaste! :) <3



Ha det underbart nu i Turkiet och så hörs vi när du är hemma igen!

Evve

Sv: Kul att du tyckte det :D

Sandra

vart i turkiet ska du? :D

Erika Nilsson

sv; Vad görs? :D

sofia

hihi, åhh ha de såå bra i turkiet, skulle oxå vilja fara utomlands :D <3

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Ja det är toppen :D själv?

johanna

sv: heh tack ;)

HANNA

Ha de så bra!

sv: jadå, själv? :)

EMMAS!

så snyggt :D kram

hanna ♡

hihi :)

bella

jaa da :) har du haft en bra dag ? kram bella :)

josefine

okej, allt är bra :)

Vad ska du göra idag ?

sv: hoppas på det jag med!

ronja

jättefin outfit :)

FlizanLizan

sv: allt bra? :)

MADDES

Svart funkar alltid, snyggt!

H

- slappar :), sj?



Nu kan du vinna en av 25 specialdesignade nivea cream burkar:

http://lovehannah.blogg.se/2011/october/nivea-100-ar.html#comment



Du kan även vinna smink ifrån e.l.f:

http://lovehannah.blogg.se/2011/october/tavling-eyelipsface-1.html#comment

Sophie'

Ha det bra gumman! :D

Blerina MUQA

Vad har du för planer inför imorgon? :D

emma

sv: härligt, det är toppen :D

JOSEFINE CHRISTIANSSON

SVAR; jes :)

| Yohanna |

Hejsan!



Jag är med i Agrias hösttävling, och skulle bli superglad om du vill rösta på mitt bidrag.



http://fireflybaby.blogg.se/2011/october/tavlar-hos-agria.html



Du får en länkning som tack!

- Swedish Source Of The PLL

sv: härligt, njae e sjuk :/

Jennifer

snygga jeans

Gabbe

- det ser ut som en skjorta =O

men den va fin ^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: