by amanda

| Vardag


Idag har vi haft origentering med skolan på flaten. Typ halva dagen. Fyfan, det var blött, kallt, föör varmt, svettigt, äckligt o.s.v Fick vänta på bussen efteråt i 30 min så höll på att komma försent till mig frisör. Gjorde först en ansiktsbehandling och klippte mig därefter. Så var där i nästan 3 timmar :o Tog en dusch och nu sitter jag och äter + pluggar samtidigt. Ha en fortsatt trevlig kväll!
emma

haft en bra dag? :)

' Saveu - Music & Chaos, It's life

usch vad hemskt med orientering ;o

Erika Nilsson

sv; Allt bra med dig idag? :)

sofia

visst är den! :D

Anna med A

Jaa :)

Jessica

Okeej, ungefär samma här :D

EMMAS!

finis:D

mathilde!

sv: förstår inte alls hur folk kan säga att det är ''turk'' ögonbryn?

Caroline

sv;jätte bra tack.

Hur har din tisdag varit då?

Evve

Sv: Jag har väldigt höga krav på mig själv och jag ville inte veta att jag misslyckats, så jag valde att inte kolla på dem!

Blerina MUQA

plugg plugg och plugg! :( hoppas du haft en bra tisdag! :D

johanna

sv: svarar på kommentarer :D

hanna ♡

skola, träning åså :D

H J J O N S S O N ♥

Sv: hehe, tack så mycket <3

Hanna

är hemma och är lite småsjuk så det finns nog inte så mycket att göra! :)

Bella

så lite så :) ja visst är dom snygga! kram bella!

sv: tack! :)

DR

:)!

Hannah - Foto, mode

- vgd?

FASHIONSEA

sv: ja den var typ perfekt!

sandra

sv: okej, jag kollar på tv :P

Enya♥

Sv; Tack :D allt bra?

Nathalie Nyrén

Ja det var jättekul :D fina bilder!

ronja

söt :)

Gotlänning

hahaa ;) haft en bra dag ? :)

EMMAS!

kul att du är med :D allt bra?:D

EMMAS!

händer sen?:D

Hanna

haha :) händer imorgon då?

Caroline

sv; jättebra :)

vad gör du då?

mathilde!

sv: muffinsarna var as goda :D

Nathalie Nyrén

DAGENS BLOGG - VINNARE & NY OMGÅNG FINNS UPPE, LYCKA TILL :D



http://nathalienyren.se/2011/october/dagens-blogg-vinnare-ny-omgang-4.html#comment



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: