by amanda

| Vardag
Tjo bitches!
Idag efter skolan stannade vi kvar i typ en timme innan vi tog bussen till Skärholmens centrum. Jag, Elin och Joel dåraaa. Vi skulle leta efter vinterjackor och sådär men hittade ingen. Åt middag där och tog sen tunnelbanan hem. Tog ett skönt bad, åt lite och nu har jag videosamtal med Cecilia + pluggar. Får se om jag slänger in några fler inlägg ikväll, puss&kram

Här är resten av bilderna från lägerskolan, nu har jag inga fler att visa "/ <3










Jessica

händer imorgon då? :D

FlizanLizan

sv: okej, jag kollar på CSI :D

sv; okej skoj :D

Anna med A

kollar teve :)

EMMAS!

najs :D samma här :D

Caroline

sv; yes! Hur är det med dig då? :)

sv: :D

jessica

fina bilder:)

mathilde!

sv: tack!!

EMMAS!

okejj :D:D

SANNA

DAGENS BLOGG - vinnare & ny omgång uppe nu!

Var med och tävla om att få synas inför ca 1000 läsare! Lycka till :)



Kram

Frida

Sv. hehe samma här! :D så fort man får chansen att se sin spegelbild så tar man den... :P haha (: kram <3

kaffehörnan

Härliga hopp och fina bilder

Anonym

sv: tack!

hanna ♡

gör du imorgon då? :)

Blerina MUQA

tack sötnosen! planer inför veckan? :)

Johanna

Svar : Det är bara bra här, hur är det själv sötnos? :D <3

Hanna

tack så mycket! :D

vad ska du göra idag då? :)

Gotlänning

oj, de va mkt du ska hinna med ;)

J

Brrrr, det ser kallt ut!

Nathalie Nyrén

Kul att du är med i dagens blogg :D



Allt bra med dig idag?

Sandra

Jag ska inte åka utomlands :(



Allt bra?

kram

Anonym

hejsan :) nu är veckans blogg avslutad, kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.se/2011/october/veckans-blogg-1.html

Linnea sundberg

Hej! Titta gärna in på mina fotografier -> http://linneasundberg.wordpress.com/2011/02/10/linneasundbergsportfolio/ :)



Kram!

Sophie'

- ja jag pratade med henne igår och sa att jag missförstått men så är det inte för hon sa det två gånger att jag kunde åka hem då hon skulle till honom och hon försökte komma på bra lösningar då.. men aja och hon var ledsen över det som hänt.. så jag läre väl ge henne en chans till då antar jag. <3

Nathalie

vad tycker du om att baseball kepsen kommit tillbaka igen? Hot or not?:D

http://liborius.devote.se/blogs/13092145/baseball-kepsen-aer-tillbaka.htm#WriteComment

EMMAS!

Dagens blogg är avslutad :D anmäl dig igen och se vem som vann =) kram

Sofia - Tävlingar på gång!

Kul att du är med och tävlar i veckans blogg!

allt bra? :) / http://smnmode.blogg.se

Gabbe

awesome pics =D

jr

:)

Sophie "autophoto"

Härligt, jag mår med bra ^^



vgd?

josefine

okej, allt är bra :)

Haft en bra dag ?

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Sv;ah :(!

allt bra?;D

Kaffehörnan

Hoppas din dag varit bra



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: