by amanda

| Vardag

Vet att iphone 5 kommer när som helst, men skit samma :D


Lördags, var i stan med pappa och Therese. Hämtade upp Kalle och åkte till Skärholmens centrum. Efter några timmar kom vi äntligen hem igen. Fixade min iphone och sen åkte jag hem till mamma. Åt middag med henne, fixade mig och drog sen ut. Mötte Annie, Hanna och Elin. Drog hem till Max där Jacob och Philip var. Chillade galet, musik och så. Var med Joel, Rikard, Erik, Julia och Filippa senare på kvällen. Kom hem runt halv 1.

Imorse kom Hanna till mig. Vi duschade och åt frukost, sen drog hon. Jag pluggade, kollade på torsdagens och fredagens avsnitt av Idol och sen drog jag ut. Träffade Annie, vi gick runt och pratade och åt godis. Kom hem för en stund sedan och nu äter jag middag. Ska sätta på ett avsnitt av One tree hill strax. Hörs senare. Puss&Kram

XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!

aha vilken grej, varför gjorde hon det för? kramar

sofia

Grymt söta bilder :D <3

jennifer / photography

Tusen tack :D

elsa!!<3

fin du är!!<3

Mimmi Naveed

Händer det något nästa vecka som du ser fram emot? :D

sv; Okej kul :D

sofia

Varse! :D <3

Tack :D

Sophie'

woho iphone :D:D sötnos!

- aw tack :D <3

Mimmi Naveed

Awesome! :D

Jo här kommer det hända en massa å :D

Cajsa

allt bra med dig söt?

Max L

söta bilder ;) och grattis till ny mobil ;)

XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!

vaaa!! trodde du prata om en lillasyster på 7 till 8 år. :D hahahaha kramar

Fina bilder! :)

Sandra

Vi har myskväll med pannkakor och sex and the city!



Vad gör du?

Kram

martina

nu är vinnaren av ett valfritt smycke från Smyckenby publicerad i min blogg, kika in och se om det var du som hade turen att vinna den här gången! :)

http://martinaolsson.myshowroom.se/8282/vinnaren-av-ett-valfritt-smycke-fran-smyckenby/

Gotlänning

japp :)

Anna med A

soft :)

wilmaaaa

trevligt:) inte mke, ska snart hoppa i säng!

idaas fotoblogg.

lagt till dig!

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

Dagens blogg tävlignarna är tyvär slut pga tidsbrist. Men då jag vill att alla ändå ska få chansen att synas bestämde jag mig för att köra igång veckans bloggintervju som plåster på såren! http://mmeeli.se/2011/october/overaskning-veckans-bloggintervju.html



KRAM Meli, http://mmeeli.se

Sophie'

- haft en bra dag? :) <3

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: TACK v ad glad jag blir!! :D

Bella

vad de kul med fest då? :) jag var inne i stan typ hela helgen vart på bio vart ute och kollat runt lite :) kram

sofia

aadåå :D

carro öhman

svar: tack sötfia!

Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!

Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Nu är vinnaren av Britneys nya parfym uppe! Kika in för att se om du vann!



Var gärna med i veckans blogg eller någon annan av mina tävlingar :)

Sandra

Gott med pannkakor, det åt vi igår :)



Vad gör du idag ?

kram

HANNA

sv: tack :D

XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!

eller hur!! varför ska man vara pinsam, mår man inte bättre genom att inte skämma ut sig själv. kramar

Anonym

Nu är vinnaren av en freebra uppe i samma inlägg som ''vinnaren av en topp'' ! :)



http://wwwiktoria.blogg.se/2011/october/vinnaren-av-en-valfri-topp.html

Madde

sv: kul att du är med i veckans blogg säger till när vinnarna är uppe :)

Enya♥

Sv; Härligt! :D

Ida

Nice! Vill också ha en iPhone!

frida

Hej, allt bra med dig? :)

ronja

hej där snygging



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: