10 saker ni kanske inte visste

| Bekännelser
- Jag ska åka utomlands om mindre än en vecka.
- Jag hatar kyla mest av allt.
- Jag kollar aldrig på tv, de program jag följer ser jag på datorn.
- Jag får panik över allt plugg, orkar ingenting.
- Jag har egentligen ljusbrunt hår med blonda slingor.
- Jag har ingen aning om vad jag ska ha för jacka eller skor i vinter, letar men är alldeles för kräsen.
- Jag tar minst 2 ego bilder varje dag.
- Jag kollar mig i spegeln varje gång jag får chansen.
- Jag sätter alltid upp en toffs när jag ska tvätta bort mitt smink. Det har blivit en vana så gör det även när jag är osminkad och när jag inte behöver för att jag använder sminkborttagning.
- Min pappa säger att jag är beroende av facebook/datorn men jag håller inte med.
Hanna

ska bowla med massa kompisar :D

okej ha en rolig kväll imorgon då! :)

Nathalie Nyrén

kul att du är med i dagens blogg :D haft en bra dag??

Anna med A

vart ska du åka? :)

josefine

okej, min med :)

Vad gör du ?

EMMAS!

kul att veta :D

fin bild :D

EMMAS!

vad görs?:D

mathilde!

sv: Förlåt för segt svar,men internet har krånglat hela dagen..

hanna ♡

haha, jau :o

Anna med A

mysigt :)

hanna ♡

verkligen! :D

hanna ♡

:D

mathilde!

sv: Så bra då :)

bella

tack vad sot du er :) kram bella

elinlicious

eller hur som fan ;)

Amanda Jonsson

nice :)

Louise

vad ska du åka nån stans ? :)

Sofia - Tävlingar på gång!

tack :)

/ http://smnmode.blogg.se

Max L

Det är alltid kul att veta nya saker ;)

hanna ♡

planer för dagen då? :D

josefine

okej, kollar på tv :)

Vad ska du göra idag ?

Gotlänning

hahaa, kul grejer ;)

hur äre idag då? :)

Hanna

vart ska du åka? :D

haha skoj ;)

hoppas du får en toppendag! ♥

Nathalie Nyrén

härligt, jaa jag med :D ha en bra dag!

Maria - med bebis i magen ☆

roligt inlägg :)

Anna med A

vad gör du? :)

sv: :)

' d anni

- jadå:)

Cissi

Hahah illa att det inte lär bli varmare på mer än ett halvår ;) Men gött oh åka utomlands!



Ha det fint!

Kram

Sandra

Vi ska åka upp till stockholm och bo på hotell över helgen !!



Vad gör du?

kram

Haidi Jakobsson

SVAR: jaså hihi! :D visst är den fin, älskar den!

moaa

Du är sååå söööt!

FELICIA :)

hej!

allt bra? :)

ronja

vart ska du resa? :)

fin bild!

-wisansaya ida thaweesap

jätte fin blogg!

allt bra med dig ? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: