Turkiet del 2 ♥

| Resor










sofia

okejj, jag har tänkt på samma lr handels :D

MMEELI.SE / bohofreak

sv: Tack :D

sofia

okejj :D <3

johanna

samma :d

Sandra

- härliga bilder :D

Sandra

sv: det var så lite så :)

johanna

fina bilder :)

Michelle

SV: Jaha okej! ;)

johanna

sv: vsg :)

malinsfotoblogg.se ♥

ååhh, vill oockså åka utomlands! :D

Nathalie Tegelstam

Sv; hihi :)



ååh, vill åka utomlands!

johanna

sv: musik men ska snart duscha, själv? :)

malinsfotoblogg.se ♥

svar: fast efter nyår :)

Anonym

sv: tack åsm ycket! :)

Nathalie Tegelstam

Sv; Skulle inte sitta helt fel ;)

sofia

hehe :D

CONVERSE

- Okej men det är najs :)

Jag har det och det är ju kul men vi håller på att bygger på det så man kan inte åka någon annanstans liksom :/

malinsfotoblogg.se ♥

svar: ja :D

allt bra?

Anna med A

vad gör du? :)

CONVERSE

- Tack ღ

Beatrice Jakobsson (foto)

fina bilder! :)

malinsfotoblogg.se ♥

svar: samma här, har äntligen blivit av med magsjukan :D

MICHAELA - FOTO

Haft en bra helg? :)

johanna

sv: okej, det är bra! :D

Anna med A

jag med :)

Nathalie Tegelstam

Sv; hihi :) Skulle vilja åka till USA men det är så dyrt :(

Anna med A

vad gör du? :)

malinsfotoblogg.se ♥

svar: ja! :D

följas via bloglovin kanske? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D!

Michelle

SV: Jag svarar på kommentarer, dudå? :)

MICHAELA - FOTO

sv: åh, okej låter som en toppen helg! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa verkligen! :)

malinsfotoblogg.se ♥

svar: har lagt till dig nu, lägg till mig? :D

eemelie

fin blogg! :)

kaffehörnan

Oj oj vilka bilder jag blir helt salig

Dom är vackra

ronja

ohh så härliga bilder!

Linnea Montazami ♥

Härligt och höra :)



jodå helt okej med mej! vad gör du då:)? kram

fanny

Härliga bilder :P

Jennifer

åh vad jag saknar turkiet när jag ser de bilderna! :(



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: