Turkiet del 1 ♥

| Resor
Jag har mer än 1000 bilder från resan i Turkiet så det kommer ta en bra tag innan alla bilder kommit upp. Men här har ni några. Åh, längtar tillbaka ♥












Anonym

härliga bilder :) vill med ut och resa :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D!

Emelie Bohlin

Sv: Härligt att höra :D

allt är bara bra med mig också!

Anonym

sv:vart ute o gått:)sj?

KarinHannaIsabelle- photography

Myyysigt! :D



sv: Taaack! :D

Louise

Godmorgon :)

Vinnarna av dagens blogg är nu uppe kika in och se om det blev du om inte anmäl dig gärna igen :)

Anna

Jag mår väl bra .. :)

Hur går det med skolan osv?

Esmeralda<3

Var i Turkiet var du?:)

Bea

Okej :D !

JA jag är superpepp för den här veckan, ska försöka att träna alla mina pass för har kommit upp i en högre grupp :) !! Tränar du någon specifik sport :) ?



Kram Bea

Sandra

sv: härligt!

det är sådär med mig :/

amanda

jag har bara vart hemma och vart sjuk igen.. själv då? :)

Nathalie Tegelstam

sv; inte mycket, dudå? :)

Amanda Matanovic

Har lottat ut 3 vinnare från DAGENS BLOGG, kolla om du vann .. om inte VA MED IGEN! :}



// Amanda, http://ammm.blogg.se/

Malin

Härliga bilder! :)

Louise (Foto & Vardag)

Fina foton!

Allt bra?

Kram

ronja

sv: always ;-)

åh så härligt det såg ut att va!

Johanna

Svar : Nej sant <3

Patricia♡

Vad mysigt det ser ut.



Hur är det idag?

wilmaaa

tackartackar!:)<3

Lisa - Smilinggirls!ッ

sv: åh, tack!

EMMAS!

sv: jaha okej :D jag vakna nyss och nu ska jag vara med pojkvännen =) kram

Erika Nilsson

sv; I morgon blire till praoen igen.. o sen hem o plugga :/

dd? :D

Sofia

int så mkt, lyssnar på musik och så :D

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

sv; bra men mig e bra:D!

tack , guud va skönt det ser ut !

Esmeralda<3

sv: Nice! Side är fint:)

Sandra

sv: har feber och skit :(

MMEELI.SE / bohofreak

sv: Ja konstigt nog hade dem inget i min stil:(

Max L

får man komma över och se alla bilder :P haha

Louise

kul att du är med :)

Miss O

aaah så häärligt

EMMAS!

sv: okej najs :D kram

Sophie' ♥

- arbetsplats utbildning :)

typ som prao :D

Nathalie Tegelstam

Sv; okii :)

Gabbe

Hej!



Nu startar jag en ny tävling på bloggen!

Den här gången handlar det om en fototävling!

Vill du ha mer fakta? Gå in och kolla i tävlings inlägget!

Vinnaren får välja ett valfritt pris!

Det bästa är att det inte bara är vinnaren som får pris.

Det får även den som kommer tvåa, trea och fyra!

http://gabbesketch.blogg.se/2011/november/utkast-nov-14-2011-2.html#comment



Följ min blogg på facebook så får ni reda på alla tävlingar och vinnare m.m!!

Sandra

nu har jag lagt till dig :D

Anna med A

ja verkligen :(

KarinHannaIsabelle- photography

sv: Ja jag tror det blir en riktigt fin fest men jag hade nog tyckt att det vore riktigt roligt om jag hade kunnat gå ;)

Felicia (foto & vardag) ♥

Fina bilder!

Emelie

Jätte fin bild på blommorna! Har du tagit dom själv? Såfall gissar jag att du har en systemkamera ;)

Lina S

Härliga bilder :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: