Svar på tal

| Svar på tal
Anonym om by amanda:
har du instagram? i så fall vad heter du?:)
Svar: Nej, eller jo nu har jag det. Har hört mycket om det och nu när jag fick denna kommentar så gjorde jag en. Jag heter amandalindstrand. Fast fattar inte så mycket så ni får gärna förklara och hjälpa mig :)

Hej på er ♥ Slutade vid 3 idag, åkte in till stan och mötte finaste kusin. Vi åt på donken och drog oss sedan mot bowling träningen. Det gick väl sådär, det vi tränade på var intressant. Dock får jag köra lite speciellt för jag gör en sak med min hand som jag inte orkar förklara. Menmen, kom hem och åt middag. Tog en dusch och pluggade. Nu svarar jag på kommentarer, lyssnar på musik och chattar på facebook :) Ha en fin fortsatt kväll! Pussar

Foto & redigering: Jag Kamera: Canon EOS 1000D
marina

sv. :)

Anna med A

teve :)

Louise

ja absolut :)

MMEELI.SE / bohofreak

sv: :D

Anna med A

Ja ;)

EMMAS!

najs :D ska snart duscha =)

fin bild:) kram

Sophie' ♥

- tack så mycket :D <3

Anna med A

vänner och middagar :)

du

XTIO UNDERHÅLLNING SOM DEN SKA VARA

jag jobbar som telefon försäljare men finns det inget jobb får man ta det som erbjuds. :D hehe kram

Erika Nilsson

sv; Hur är det? :D

Johanna

Svar : Jo tyvärr så gör det ju det... <3

hanna ♡

yes, det har jag :D

julia

Är det bra med dig ? :)

Anonym

Godmoron! :) Dagens blogg vinnarna är nu uppe på bloggen :) kika om det blev du om inte anmäl dig gärna igen :)

Bea

Heeej hmm, förlåt nu har jag slarvat bort vad det var som du skrev till mig(råkade klicka ner sidan åhh haha). Men jaa hmm vad ska jag hitta på att skriva, har du haft en bra fredag hittils :D ? haha



Tervlig helg! :)

Bea

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Jag med :D

marina

sv. jag svarar på massor av kommentarer, sj då?

sofia

haha joo, fast de är ändå ganska chill eftersom man bara sitter framför fb typ och gör lite uppgifter då och då :D <3

' Saveu - Music & Chaos, It's life

Jodå det funkar :)

Malin

Ha en superfredag :)

Jessica

Varsågod! <3

Ulrika Sandström

Haft en bra fredag än så länge?

Kram!

josefine

okej, allt är bra :)

Vad gör du ?

Ida - legen, wait for it...dary

Vill du vara med i helgens blogg? Vinnaren bli länkad i min blogg hela helgen.

http://sugproppsida.blogg.se/2011/november/helgens-blogg-v-45.html#comment

lycka till!

Emma

ha en härlig fredag :D

jennifer

sv: så bra :)

hur är det med dig?

emma

allt bra? :D

wilmaaa

okej, inte mke, ska snart till papi tror jag:) <3

Bella

vad härligt =) har du haft en bra fredag då? KRAM!

EMMAS!

Hoppas du får en jätte bra lördag :D kram

emma härnqvist

haha nej det behöver du itne göra.. men jag rekomenderar dig att vänta tills att du är arton för då har du säkert en annan syn på det :) dessutom ser det förjävligt ut när man tar ut den sen..

sandra

sv: okej trevligt :)

FlizanLizan

sv: javisst e hon :D

www.nathalieerikssons.blogg.se

Fin blogg!

Nu har jag startat Veckans Blogg på min blogg. Jag hoppas att du gärna vill vara med och ursäkta om jag stör.

Direkt länk: http://nathalieerikssons.blogg.se/2011/november/veckans-blogg.html#comment

Nathalie Tegelstam

Sv; hihi :) Allt bra idag?

Anonym

åh älskar blommor :D

Saywoff - Celine

Härlig bild! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: