Svar på tal

| Svar på tal
Bella-Stina Cykelpump. om by amanda:
Fan vad ful du är jävla äckel. Kram Bella-Stina.
Svar: Okej, då vet jag :) Vad vill du komma fram till? Kramis!

Idag har det varit en riktig seg dag. Började med att spänna tandställningen så nu har jag ont. Sen blev det lektion i 30 min och därefter bar det av till Medborgarplatsen. Håller på med en uppsats i skolan så jag och Yosra var i moskén och intervjuvade. Slutade skolan 14.15 och då gick jag hem. Pluggade galet, duschade och nu pratar jag på Skype med Filippa. Men bloggar kanske mer senare, puss&kram
cecilia

Sv: haha jag vet, men grym ändå! :)

Sofia

visst är den :D

Nathalie Tegelstam

Sv; hihi japp :D

angelica

SV:tack , det är lungt.

angelica

SV: jaa dom är de!

sofia

hehhe :D <3

Louise

jaha nice :)

Nathalie Tegelstam

Sv; hihi japp :D

Louise

side :)

angelica

SV: jaa speciellt han , jb o es ..<3

malin

vilken onödigt elak kommentar!

sv. jaa :) hoppas du haft en bra dag!

Max L

håller inte med alls på kommentaren du fick.

du är sjukt snygg ;)

Filippa

så fin så fin :))

Louise

i know :)

Nathalie Tegelstam

Sv; Ja men eller hur! :)

angelica

SV: inte en dag äldre än 15

sofia

hhe japp :D

Sofia

skolan å sen säkert vara me kompisar och så, dusj? :D

hanna ♡

hihi :D

angelica

SV: KUNG ÅRET 1996 SÅKLART :D

cecilia

Sv: jaa, hur mår du då? ;)

Sofia

okejj :D <3

Carolina {Tävlingar i bloggen}

Men töntig kommentar, jättesöt! :)

amanda

Tack! :)

malin

sv. så lite så, tack :)

Nathalie Tegelstam

sv; :D

sofia

haha jo, märkte det när jag sökte efter texten xD :D

cecilia

Sv: bara bra, lite förkyld men annars bra! :) <3

Johanna

Svar : Du ja! <3

amanda

haft en bra dag? :D

angelica

sv:VISSt

M*

- fin bild!

angelica

SV: yes box.

ronja

vilken onödig kommentar, dessutom är du sjukt fin! lyssna inte på sån skit :-)

elin norén

du är jätte fin :)

KAJSA 14 - foto&vardag

Hej vad söt du och din blogg är ;)

allt bra? kram :)

hanna

Vem fan är du bella-stina? Hållkäften om du inte har nått bra att komma med ingen vill veta ditt ondöiga skit. Amanda du vet att du är finast! Puss hjärtat

-wisansaya ida thaweesap♥

du är verkligen inte ful!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: