Film betyg

| Filmbetyg


5/5 hjärtan
En ung kvinnlig headhunter i New York övertygar en potentiell manlig rekrytering att lämna sitt jobb i San Francisco för att tacka ja till ett jobb i The Big Apple. Trots en ömsesidig attraktion inser de båda att de representerar allt som de båda har sprungit ifrån när det gäller relationer, och bestämmer sig för att bara vara vänner... med förmåner. Det är ett perfekt arrangemang, tills de inser att det inte fungerar och att det inte finns någon relation som inte har förpliktelser.

Tryck här för att se trailern.

Har velat se filmen länge och nu har jag äntligen gjort det. Den var väldigt bra, precis som jag förstog redan innan jag såg den. Slutet däremot kunde man förstå efter halva filmen. Nästan alla filmer slutar på samma sätt, har ni tänkt på det? Mila Kunis som är en av huvudpersonerna är så himla vacker, älskar hennes ögon! Jag gillar att båda kan vara så naturliga mot varandra och säga precis som de tycker. Haha, Dylan när han nyser när han "kommer" Så jävla kul! Mycket skratt i filmen också. När Dylan tar med Jamie hem till hans familj i Los Angeles, äskar den delen av filmen! Så för er som inte redan sett filmen måste göra det.

Bild lånad från google
Anna med A

tack :D

angelica

SV: ja

Anna med A

vad gör du? :)

Anna med A

samma :)

Anna med A

Desperate housewives :)

Anna med A

soft :)

Den bästa

så jävla bra film aa

' Saveu - Music & Chaos, It's life

älskar dne:D

Louise

godnatt på dig :)

Sophie'

- tack, men du är söt :)

Bloggpengar

Vill du tjäna pengar på din blogg? :)

Johanna

Svar : Tack finaste.. <3 fan vad jag saknar honom ibland alltså.. <3

AWESOME FIIILM. :D

SV. lugnt det gummsan, allt bra idag? kram

alexandra | fotoblogg

den filmen är grymt bra!

ttheresebjörkman, :)

svar;

allt är toppen med mig :D

vad hittar du på?:)

Bella

Så lite så =) haft en bra dag ? kram =)

hanna ♡

igår hände det inte mycket alls, själv? :D

E M M A

Skit fin blogg! Designen är sjukt snygg också :D

Louise

Dagens blogg vinnaren är nu uppe :) Kika om det blev du om inte anmäl dig gärna igen :)

Erica Nylund

Ha en fin dag!

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Jajjemen :D

Bea

Jaa haha jag mår super, har haft en jättebra helg utan plugg så aa (; . Har du planer för nästa helg?? Det är ju snart faktiskt :D !

Kramar Bea!

Kattises :)

Fin blogg :)

Anmäl dig till Dagens blogg hos mig och ta del av mina läsare! :)

Malin

Sv. Så lite så!

Hoppas du får en bra dag:)

Gabbe

- kom precis hem ^^ sj?=)

XTIO UNDERHÅLLNING SOM DEN SKA VARA.

perefeekt. :) jo det är fin fint med mig, lite uttråkad bara. :((( vad händer idag då. :)

sofia

Filmen är såå bra :D

Jessica

Tackar så jättemycket!

Nathalie Tegelstam

Sv; än så länge har jag bara vart i skolan, du? :)

Sophie' ♥

- så lite så :D

malin [fotoblogg]

vilken mysig blogg du har =) hoppas du haft en bra onsdag? kram!

Blerina MUQA

jo igår pluggade jag :)

Louise

den filmen är så himla bra ! :)

Evelina

Hejsan! Nu har jag startat igång en bloppis så om du är intresserad kan du väl kika in hos mig? Förlåt om du inte vill ha sånna här brev.

Kramar http://lostthings.blogg.se/

jennifer

åh vad bra den filmen är! :D

amanda

har inte sett den än, borde verkligen göra det.

Blopparna - Emmy

sv: Visst är dem snygga! Vill ha dem allihop!



Åh den filmen vill ja jätte gärna se, ännu mer nu när du ger den så bra betyg!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: