Film betyg

| Filmbetyg

5/5 hjärtan
The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 1 är den uppmärksammade fortsättningen och fjärde delen i Stephanie Meyers berättelse..

Tryck här för att se trailern.

Den kärlek jag känner till dess filmer är jävligt stark alltså. Fast vem känner inte så? De är ju helt fantastiska. Helt klart bäst. De som har bestämt sig för att inte se filmerna begår ett stort misstag. Jag längtar ihjäl mig efter att få se del 2. Bellas bröllopsklänning var otroligt vacker, speciellt i ryggen. Sovrummet efter deras bröllopsnatt och scenen när de där två "inidanerna" kommer in för att städa! Hahahhaha. De är så vackert på deras bröllopsresa, så perfekt. Och fan vad Edward är snygg. Jacob också men har alltid gillat Edward/Robert mer. Kolla bara mina kategorier. Och sen precis i slutet när man får se hur Bellas hår, hy och allt ändras. Så vacker hon kommer bli! Ni måste bara se filmen, älskar den! ♥






Bilder lånade från robertpattinson.se
marina

sv. tror de :)

HANNA

sv: det äger :D

FlizanLizan

sv: härligt, nja e sjuk :&/

elsa!!<3

åå såå snygg han är"<3

elin

sv: ja:D åh den var bra :) fast trodde de skulle hända mer typ i den endå! hehe :D

johanna

hej, nu är jag tillbaka efter en lång bloggpaus. allt bra med dej annars? :)

Johanna Rise

Gå in och kolla vem som vann veckans blogg, och om du inte vann, anmäl dig gärna inför nästa veckans! :) http://juwie.blogg.se/2011/november/vinnaren-av-veckans-blogg-v47.html#comment KRAM

emma härnqvist

ååå ska äntligen se dne på måndag med älskling.

MMEELI.SE / bohofreak

sv: Jag med :D

ronja

sv: tack amanda :)<3

josefine

okej, ska snart spela match :)

Allt bra idag ?

Felicia (foto & vardag) ♥

Åh den filmen är så bra! :)

emma

sv: härligt, det är toppen! :D

' d anni

- Måste verkligen ta och se den :D

' d anni

- Ja det är super själv också? :)

Michelle

SV: Aa!

Fett snyg edward är asså :D

EMMAS!

ååh vill se :D

sv: okeej, lyssnar på musik :) kram

therese

Hej, fin blogg :) följa varandra genom blolovin?



kram /therese

Anna med A

ja :D

therese

sv: okej jag har lagt till dig nu så lägg till mig :)



kram /therese

emma

sv: vad gör du? :D

Anna med A

haha jag med :D

Anonym

ha en fin daG :)

Anna med A

Vad gör du? :)

Anna med A

ska gå upp snart :)

Anna med A

ska åka t min farfar om ett tag :D

' d anni

- I will:D

Anna med A

Okej, härligt :)

' d anni

- Ja den är nice, har inte tagit den själv dock. Har lånat den haha :D

MADDES

Vill du vinna en snygg ring? Anmäl dig då i tävlingen hos mig som avslutas ikväll kl. 18 :)



Ursäkta om du inte gillar sånna här kommentarer!

' d anni

- hehe nice :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: