Film betyg

| Filmbetyg


5/5 hjärtan
När mörkret faller är historien om Carina som är framgångsrik journalist, Aram som driver en restaurang och Leyla, den näst äldsta dottern i en familj med stark hederskänsla. Alla tre lever under hot, och den största skräcken är att hotet kommer från dem som står dem närmast, i hemmet och på deras arbetsplatser. De står inför samma val; att bevara en mörk hemlighet eller berätta sanningen och riskera att förlora allt. Vad är rätt val och vem är stark nog att ta konsekvenserna?

Tryck här för att se trailern.

Det här en av de bästa svenska filmerna. Den var så himla hemsk! Kolla bara vad de gör med Leylas storasyster? Den handlar som sagt om tre personer men trots det var det inte alls svårt att veta när det handlade om en av de. Man märkte det tydligt så man behövde inte bli förvirrad. Carinas man då? Jävla idiot. Och stackars Aram, hur ska han veta vad han ska göra? Alla är så himla starka! En sån här film som är så hemsk måste bara ha ett bra slut! Men om den har det får ni ta reda på själva ;) En rekomenderad film.


bild lånad från google
MICHAELA - FOTO

sv: allt bra med dig då? :)

Canan Zanyar <3

tack så mkt! din är oxo bra :D

allt bra med dig?

Johanna

Svar : Aha okej, jag funderade faktiskt också på den linjen först. :) <3 Hoppas att du hittar något som känns bra :)

EMMAS!

den verkar bra:)

Lowi

jaha! dom va söta :)

BELLZOR

Hejsan! :)

Jag har en tävling just nu där du kan vinna en godispåse! Du får väldigt gärna vara med :) Klicka på länken för att komma dit: http://bellzors.blogg.se/2011/november/tavling-vinn-din-egen-godispase.html#comment Du behöver bara kommentera att du är med :)



Kram! <3

Bella davis

Härligt de låter jag festa igår jag , hade skit kul :) Kraam

Sv Jo molly är väldigt fin och vacker, men jag tycker inte det räcker för att bli idol ;) Robin och Moa är klart mkt bättre ;)

Sv Jajamen. Haft en trevlig första advent? =)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. nej okej! :)

Amanda Matanovic

Godmorgon, allt bra med dig idag? :D



- Va gärna med i min DAGENS BLOGG TÄVLING, avslutas idag .. direktlänk; http://ammm.blogg.se/2011/november/vill-du-bli-dagens-blogg-1.html#comment

Malin

Godmorgon!

Den där verkar spännande:)

Fast hon slår inte Robins självsäkerhet och utstrålning på scen. Moa är grym då hon skriver kanonlåtar själv, och det skulle Amanda aldrig klara ;)

Sv Nej, hon har skrivit ytterligare en ;)

Olivia & Filip

Hej använder du dig av instagram?



Vi har gjort en ny blogg om instagram! Hos oss kan du skicka in dina instagrambilder och din instagram kan bli länkad. Gör gärna som på beskrivningarna som står på bloggen!



Om du har lust att länka våran blogg skulle vara jätte snällt. Efetrsom att den är ny så har vi inte så många läsare ännu och undrar om du skulle kunna vara snäll och stå till hjälp!! Kramis!

Michelle

SV: Nej förstår de :/

malinsfotoblogg.se ♥

kollade på trailern nu, den verkar hemsk :(

marina

sv. ah, men nu är man inte trött.

Anonym

takar:D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: precis, hatar det! :/

Malin

Sv. Jaa :) ha en bra dag!

sanna

SV: Härligt! :) Jag kollar på några avsnitt av vampire diaries ;) Brukar du se på det? Är allt bra med dig annars? :)



Kram!

EmJo

hm den verkar inge bra :O

MADDES

tack så mycket. jag älskar dem :D

matilda

allt bra med dig? :)

Miss Sunshine

Vill också se den :D

elin

yes! ha en bra vecka :)

Maria - mamma till Liam ☆

låter bra!

Nathalie Tegelstam

Sv; yes :D

Lisa

sv; vad kul att du tycker det:D

CONVERSE

- Den där filmen verkar grymt bra, tycker du att jag borde ladda ner den? :)

sofia

hehe tack :D

kaffehörnan

snyggt med hjärtan, vackert påhittat



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: