by amanda

| Vardag

I torsdags kära vänner så var jag på träning, som gick hyffsat bra och därefter blev det plugg i flera timmar. Igår, fredag dåra så gick jag, Annie och Filippa hem till henne. Åt lite och senare kom Hanna. Vi köpte godis för mer än 60 kr som vi tjockade i oss under kvällen. Julia kom och det blev en riktig myskväll framför Idol. Vi åt också middag, dansade och sjöng, pratade om allt möjligt och ja. Sen gick vi ut och hälsade på Max, Micke och Jacob. Gjorde inte så mycket mer under kvällen, träffade Emelie på hemvägen. Och grattis till henne ♥ Har precis kommit hem och nu ska vi äta glass. Föresten så sover jag hos Hanna hela helgen eftersom mina föräldrar är bortresta så vi får se hur uppdateringen blir. Puss&Kram
Bea

Okej jaa men jag gillar den mycket i alla fall :D ! Har du några planer till helgen, händer det något kul :)?? Om du undrar så har jag bytt namn från modelbea till svettlukt.se :) !



KRam BEa :)

Anonym

gdmorgon:D

ronja

vad tränar du? :)

fin bild!

marina

sv. det var gott :)

EmJo

för jag gillar inte när alla kan snoka i mitt liv haha :) den heter pentasa, du kan googla om du inte tror mig så ser du hur medicin förpackningen ser ut ;D



Har bytt blogg förresten, det var jag som bloggade på saveu.blogg.se förut. Om du vill göra ett bloglovin byte så hör av dig så ordnar vi det. Kram :)

amanda

tack jag ska! :)

Patricia♡

Vad gör du denna lördag?:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja det är dom! :)

FlizanLizan

sv: allt bra? :D

Patricia♡

Julpyntar:)

- Swedish Source Of The PLL

sv: allt bra idag? :D

EmJo

nystart :) har lagt till dig. din tur :)

EmJo

jag har lagt till dig heller? :O haha

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: inte mycket, du då? :)

Nathalie Tegelstam

sv; ja men eller hur!

EmJo

tänkte väl :D haha

Sv Låter bra det =) Nåt kul planerat i helgen förresten?

Canan zanyar <3

fin blogg du har :)

sandra

sv: tack! :)

marina

sv. ah.

Malin

Sv. Så lite så:)

Anonym

sv: ser filmD:

EMMAS!

sv: nice :D haft en bra dag? :) kram

Sofia

jadåå :D

Erika Nilsson

sv; Hihi!

Hoppas din lördag har varit bra :)

Johanna

Svar : Jag har faktiskt ingen aning. Känns samtidigt inte som att Jesper bryr sig längre, fan det var över ett halvår sedan vi gjorde slut. Snart gått ett år liksom. Visst jag köper om han tyckt det var jobbigt om det bara gått någon månad men nu har det gått ett tag så känns inte riktigt som att det har något med det att göra.. Vet inte vad Henke sagt till Jesper om oss faktiskt, om han sagt att han liksom skrivit att han älskar mig och massa sånt.. Ingen aning.



Henke skrev föresten till mig på facebook, men tror inte att det var han.. Vi kan ju prata om det på facebook senare, orkar inte dra hela historien här.. Jesper ringde även mig senare. Fast då vågade dock inte henke prata med mig så tror som sagt inte att det var han som skrev <3

jennifer

sv: nej idag var det inomhus. men om 3 veckor är det en cup utomhus på konstgräs ;) lär frysa ihjäl då ^^

Patricia♡

Haha aa jag vet, eller det är väl inte så mycket jul egentligen för det är ju inga tomtar alls. Men bytte till ljusstakar och så för jag hinner inte nästa helg eller ens i veckan:(

Anonym

Okej vad mys :) !

Jag skulle egentligen gått till Amba på bloggeventet, men jag vad så trött och sliten efter träningen så det gick inte :/ .. Men det kommer fler gånger :) !

Idag jobbar jag, jobbar alltid varje söndag. Har du också något som du alltid gör på söndagar?? Typ kollar på tv och slappar :D ? haha jag vet många som gör det (; Typ som en avslappningsdag!

Cajsa

det funkar. själv? förlåt att jga är så dålig på att svara.. ^^

emma

allt bra?:)

Sophie' ♥

- så lite så :D <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: