by amanda

| Vardag
Idag känner jag mig trött och riktigt lat. Gick hem efter skolan när vi slutat vid 2. Eller var med Hanna och Filippa en liten stund först. Pluggade när jag kom hem, åkte till pappa och sedan dess har jag bara suttit framför datorn och lyssnat på musik. Dricker te och letar vinterskor på internet. Hatar att köpa vinterskor, det är så himla svårt! Men förhoppningsvis hittar jag några som jag tycker om. Men bloggar kanske mer senare. Puss&Kram


Sophie' ♥

- javisst :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. men du har iaf fattat rätt, jag vene det känns som dom vill förstöra mellan oss. men vad dom än säker litar vi på varandra, men ibland måste vi dubbel kolla. jag kan inte ljuga det för honom, så jkag vene vad dom försöker med. nej för två veckor sen gjorde emma en sak så min kille vart as sur på mig igen. sen dess har det var lite drygt. nu gör hon det här igen jag har inte pratat med henne sen igår morse. glöm att jag försöker, men hon tror säker allt är om vanligt tills hon läser min blogg! <3

FlizanLizan

sv: hehe tack :D

Erika Nilsson

sv; Yes! :)

ebba

sv: det är bra med mig :D

Emelie Bohlin

hej , allt bra? :D

Julia

Tävling i bloggen, var jätte gärna med!

http://julligullan.blogg.se/2011/november/tavling.html



är du inte med komentera då inte i det inlägget, inlägget är bara till för tävlingen!

sofia

haha jaa :D

sofia

haha joo :D <3

sofia

jadåå :D <3

Sophie' ♥

- tack stumpan! <3

Julia

sv: skolan och stallet :)



Vad ska du hitta på i morgon då ?

sofia

snygga bilder på dig! ;) <3

Julia

sv: jag ska nog plugga och träffa en kompis!



Hoppas du kommer få en trevlig kväll :)

' Saveu - Music & Chaos, It's life

åh hatar också det där med vinterskor, finns verkligen INGA(!!) skor som är varma och snygga.

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jo det gör han, först kollar han bara med mig! :) jag vet inte, vi har det väl bättre. nej jag vene alls varför! :)

Nathalie Tegelstam

sv; den är så sjukt bra!

Nathalie Tegelstam

Sv hihi :)

sofia

varse! :D <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja hon och min killes bror! :)

Sophie' ♥

vad gör du då? :) <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa, men jag orkar inte dom två. jag har min fina killen iaf! :)

KarinHannaIsabelle- photography

Hoppas du får en jätte fin kväll :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jag håller ett avstång från dom! :)



tackkk söta du!! :)

Sofia

aadåå :D

Tilde

sv; ja, superskönt!

Sv Okej... själv har jag varit på sjukhuset med en kompis. Allt bra ikväll?

Tilde

sv; tack eller något, tror jag ;)

Louise

skönt att höra :) jo det är bara bra med mig med:)



har du för dig då? :)

iiiden med 3 i

sv: okej !:D

kram

KarinHannaIsabelle- photography

sv: Så lite så :D

Sophie' ♥

- okej :)

lyssnar på musik :) <3

Sophie' ♥

- andré - jag gråter bara i regnet :) <3

Louise

Okej :) jag kollar på film :)

EMMAS!

sv: okej samma här :D görs? kram

Anna med A

Ja (:

Louise

jag kollar på bilar 2 :)

' Saveu - Music & Chaos, It's life

kan inte kommentera ditt senaste inlägg :o men ja, och dessutom tål inte uggs vatten så snö fungerar inte -.-

Sophie' ♥

- näe spotify (har lagt till den själv) :) <3

Anna med A

haha jo,..

Louise

Godnatt på dig :)

Sandra

följas på bloglovin? :D

jennifer

sv: okej :/ var ni iväg 1 lr 2 veckor?

Amanda

God morgon :) hoppas du får en bra dag

Sophie' ♥

- japp :D <3

' Saveu - Music & Chaos, It's life

fett irriterande, man vill ju inte gå runt i värsta kängorna för gubbar -.- haha



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: