by amanda

| New in, Vardag
Igår spenderades dagen med många olika människor. Men den började med mig, Filippa och Ida. Vi var hemma hos mig, tog det lugnt och mötte sen Elliot och hans kompisar i stan. De drog och vi gick till någon grej där Adam Tensta skulle sjunga men de pratade så mycket att vi drog. Ida åkte hem medan jag och Filippa mötte Max och Jacob. Vi gick till någon kyrka där de spelade en massa techno musik. Bra musik men för lite folk så vi gick igen. Träffade Svante, Tage, Wille, Joel, Petter, Abbe och sen var det ingen mer tror jag.. Vi satt på donken, åkte till Kärrtorp och träffade fler och sen kom jag och Filippa hem strax efter 12. Kollade på tv och sen somnade vi.

Idag fixade jag mig och sen åkte jag och mamma till Farsta centrum. Köpte en vinterjacka till mig, farsdag present och fikade. Kom hem för en liten stund sedan och har precis packat. Sover hemma hos Cecilia kusin ikväll. Vi ska träffa Sophia, Niklas, Marcus och Oliver. Vet inte vad vi ska göra men vi hittar nog på något. Men nu ska jag dra, puss&kram


techno mässan i kyrkan, haha ..