by amanda

| Vardag
Hallå på er! Var på någon konstutställning med skolan på Djurgården. Så efter det stannade jag kvar i stan tills Meliina slutat. Vi satte oss på ett café och tog en varsin varmchocklad. Mumsigt värre! Sen blev det hem till Filippa en snabbis. Lagom till 18 tiden åkte jag, Ulrika, Hanna och hennes mamma till John bauer gymnasiets öppna hus. Fick den informationen jag ville ha så nu är det fler öppna hus som väntar innan jag gör mitt beslut. Men nu ska jag äta mat och kolla på Desperate housewives :)

fin tjej ♥
Michelle♥

Fina bilder :)

alexandra | fotoblogg

sv; john bauer, estet media :)

alexandra | fotoblogg

sv; aa, vad önskar du dej då? :)

elsa!♥

sötnos!<3

Johanna

Svar : Taack gumman <3

Okej najs! Lycka till då :D

elinn

åh gott!!

Malins blogg

Svar: jo, någon hade väl tråkigt och antagligen fick för sig att hacka min blogg :-S

Caroline

sv, så lite så :)

Är allt bra?

EMMAS!- julkalender i bloggen

mysigt :D



Missa inte min julkalender som börjar imorgon kl 07.00 :D jätte mycker fina priser :) kram

jennifer

sv: yes :)

jag pallar inte gå gymnasiet i 3 år och plugga ihjäl mig. Jag går gymnasiet för att njuta av de 3 bästa åren i mitt liv! :) Eller åtminstonne de 3 bästa åren till en början på ett nytt liv som givetvis blir bättre ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mm, mysigt! :)

Malin

Godmorgon! Gott med varmchoklad:)

sanna

Hej tjejen!

Vad händer hos dig? :)



Kramar.

Enya♥

sv; tack :D allt bra? :)

♥ hobbyfotograf→ KIKA IN!

svar: yes :D

har du nån chokladkalender då? ^^

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa, vad bra :D!

Anna med A

var du på öppet hus idag? :)

SV; Hihi :) Ja vad bra ;)!



Ursäkta för vääldigt sent svar! Men jag har haft bloggpaus under en längre tid men är tillbaks nu, hoppas du kommer tillbaks. Kram!

Anonym

sv. ja svinsnygga.D

CONVERSE

- Haa okej men den var inte för obehaglig?

Är väldigt rädd av mig hehe

johanna

vad gör du? :)

Lisa

härligt:D

sofia

varse :D

MADDES

Söt tjej!

Sophie "autophoto"

Allt bra med dig denna första december? ^^



Btw, vad tycks om min juldesign? :D

issa - tjejrappare och låtskrivare

söt du är!

Cajsa

allt bra?

sofia

jodå, helt okej,dusj? :D <3

Anna med A

vad tyckte du då? :)

Lisa

sv; vad kul att du tycker det, jag gillar det:D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D

sanna

SV: Okej! :) Jag läser lite bloggar och äter glass ;) Är allt bra med dig? :)



Kramar.

Miss Sunshine

Söt bild :D

Anonym

va gott.D

johanna

sv: ska snart fixa mej :D

Patricia♡

Åh, så mysigt:) Gott med varm choklad.

Patricia♡

Mysigt:) Gott med varm choklad.



Ha en fin helg!

sv; Hihi ja, :D

Caroline

sv, vad skönt o höra :D jo med mig är det bra!

jennifer

sv: eller okej...kanske inte bästa åren. men det är liksom de åren som förbereder en inför "den stora världen" om man säger så ;) det är en tid som inte kommer åter och därför är det viktigt att göra den så bra som möjligt!

CONVERSE

- Haha inte jag heller..

Har du sett någon bra på sistonde?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: