by amanda

| Vardag
Det blev inte som jag trodde. Jag och Linnea möttes, vi gick till Wayne's Coffee i Medis och där var Lisa, Saga, Ella och Joanna. Lite fler än jag räknat med men det var mysigt. Vi småpratade, pluggade lite och sådär. Sen gick Saga och Ella. Vi andra satt i Björns trädgård och hängde. Drog hem vid 18, åt middag och åkte förbi mamma och hämtade grejer. Nu lyssnar jag bara på musik och chattar med fint folk på facebook. Men ska strax röra mig mot sängen. Kisses

Johanna

Svar : Najs :) Vilken skola ska du till på öppet hus? :) <3



Taaack gullunge <3

MELINDANEMETH

Taaaaaack sötis!! :D

Anna med A

tack :D

elin

tack! mysiga muggar :D

Vetisjutton vad den hette, men hon sjöng ju den i tv... eller ja, datorn för min del då. Kolla webbtv tillbaka så ser du... antingen var det i ett program eller "idol extra"... :)

linnea holmdén (hobbyfotograf)

- jo det är bara bra med mig :) planer för dagen`?

Anonym

`sv: vad händer idag?:D

Miss Sunshine

Fina bilder =)

kaffehörnan

Vad fina koppar

Ha en fin dag

enya

händer någe speciellt i veckan? :)

Bea

Okej :) ! Ååh jag är ledig imorgon, så skönt! Sen är det bara någon dag kvar tills det är helg ! HAr du några roliga planer inför helgen :)?? Kram på dig

Bea

Vilken fin blogg du har :) ! Är allt bra med dig den här tisdagen? Det är ju snart helg haha :D (nästan iaf)!

ronja

sv: tack :)

fina bilder!

Cajsa

haha tack sötnos! ^^

Emelie

snygga bilder i headern =)



allt bra?

MICHAELA - FOTO

sv: okej :)

igår träffade jag pojkvännen!

Fått en bra start på nya veckan?

Michelle

söta bilder:) hihi



Kram<3

HANNA

sv: samma här :) hur har dagen vart?

Finnåkers största Hästblogg - Emelie

härligt, jorå det har jag haft! :)

thaipinnen

sv; ja visst är den :)

Sandra

sv: mm :)



allt bra?

ronja

sv: aw tack! OCH DESAMMA DU :-)

M'

sv; hihi ;) det är härligt med julbakning!

EMMAS!

tack så mkt :D fina bilder.

haft en bra tisdag? kramis

alexandra | fotoblogg

låter riktigt mysigt!

♫♪ Sandra T

nice!

Elin

Ja!!:) hihi

Gabriella

Sv: Jag har lagt till dig nu :) Säg gärna till när du följer mig me! ;)

Anna med A

vad fgör du?:)

Gabriella

Sv: Okej :) Nej, det har jag inte.

Gabriella

Sv: Aa, visst är den! Kram :)

Anna med A

teve :)

Anna med A

haha :D

Sophie' ♥

- nej tyvärr :( <3

malinsfotoblogg.se ♥

NYA BLOGGEN → http://maaaliinn.blogg.se/

FlizanLizan

sv: tack :)

Emilia ♥

Fin blogg. :)



Det skulle vara kul om vi kunde kommentera på varandras bloggar ibland. Alltså du på min och jag på din. Kommentarer är ju alltid roligt, eller? ♥



Kramar från mig. ♥

Alice

Va fin du är!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: