by amanda

| Vardag
Efter gymmet så tog jag en dusch, åt middag och kollade på Gossip girl. Första advent idag så har myst med julmust och pepparkakor. Kollade på något program på tv och nu är det Desperate housewives som gäller. Ska bara ta det lugnt resten av kvällen, packa inför att åka till pappa imorgon och så. Men nu har jag inget mer att skriva, pussar ♥

we<3it
Nathalie Tegelstam

Sv; Miami :D

Beatrice Jakobsson (foto)

mums för vatten melon! :)

Malin

Lät som en mysig kväll :)

malinsfotoblogg.se ♥

svar: okej, hur många hade jag innan du la till? ^^

Michelle

SV: aa okej :)

johanna

sv: ah :)

Michelle

SV: haha :D vad ska du göra imorgon då?

Cajsa

haha ja men nu är det i alla fall över..xD

malinsfotoblogg.se ♥

svar: jag räknade efter, du blev nr. 35 ^^

Michelle

SV: okej kul !

Jag ska till skolan :/ inge lust...

malinsfotoblogg.se ♥

svar: hade 33 först, sen la en tjej till innan du la till :P

elsa!♥

har du julpyntat något än?:D

johanna

sv: varit på stan, själv? :D

emelieeriksson

ah visst kan vi det, lägger till dej nu! :)

malinsfotoblogg.se ♥

svar: hehe japp :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa :D!

malinsfotoblogg.se ♥

svar: va göru då? :)

malinsfotoblogg.se ♥

svar: pluggar Fas B :)

johanna

sv: okej :)

Johanna

Svar : Aha okej :) så du ville alltså inte gå något högskole förberedande program? <3

Lowi

va fina bilder! har du gjort dom? :)

tänkte höra med dig om det fanns möjlighet att du skrev om mina egendesignade smycken på din sida? :)

johanna

yes :d

johanna

vad är det på bilden? :)

Johanna

Svar : Aa okej :) vilken linje var det? :) <3

kajsa

älskar bilden till höger!

vill du göra bloglvinbyte? :D

johanna

hjärtanen :)

Anna med A

kollar teve :)

MICHAELA - FOTO

sv: tack :)

Anna med A

jersey shore :)

Anna med A

haha ja :)

Malin

Sv. Va kul:)

johanna

sv: ah jag tänkte väll det! jätte fin bild :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: inte mycket du då? :D

Bea

myysiga bilder :) ! Hur är det med dig idag, kul med en ny vecka :D ?

Kram på dig :)

Bea



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: