by amanda

| Vardag
Igår hade vi överraskningsmiddag för Julia som fyllde år! Satt bakom sofforna och när hon kom hoppade vi upp med party hattar, tutor, hennes favorit låt, tända ljus i hela lägenheten o.s.v Hade lagat middag och efterrätt till henne. När vi varit där i några timmar gick vi ut och träffade Elliot, Hanad, Linus och två brudar. Åkte till Kärrtorp och mötte Ulrika. Hängde där en stund och sen gick jag och Ulrika hem. Myste med film, te och glass. Somnade vid 2-halv 3 och gick upp vid 12. Hon drog för ett tag sedan och jag ska strax möta Hanna för att åka till gymmet. Vi hörs ikväll och då kommer också bilder. Puss&Kram ♥
Nathalie Tegelstam

Sv; japp !:)

- Swedish Source Of The PLL

sv: härligt, nej jag e sjuk :/

' d anni

- händer annars :)?

elsa!♥

fin!<3

EMMAS!

aa :D fin bild!

haft en bra helg?:D kram

Sandra

- hehe ja :D



haft en bra helg? :)

PONNYSKRUTTARNA

Hejsan vill bara önska dig en trevlig söndag kväll!

/Ponnyskruttarna

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Sv; okii:D!

CONVERSE

- Okej, har ni hus där? :)

Jag brukar också nästan bara vara där på sommaren men ibland på påsklovet och så :D

Patricia♡

Glad första advent på dig:)

Stor kram

Michelle

SV: aa haha :D

har du sett breaking dawn?

johanna

sv: tack! :D

Kommentera gärna vilken header du tycker jag ska ha. direktlänk: http://johannalives.blogg.se/2011/november/vilken.html

tack :)

Cajsa

allt bra söt?

Sophie' ♥

- ja precis :D <3

malin

va mysigt! :)

' d anni

- Okey :) jag sitter och lyssnar på musik och kollar saker på nätet bara:)

EmJo

Ja det är vi haha :D

Sandra

sv: härligt :D

jo jag har också haft en bra helg

johanna

sv: tack för ditt svar! :D

' d anni

- helt okej :)

Michelle

SV: Jadå , min dag har varit perfekt! :)

Nathalie Tegelstam

Sv; hihi japp :)

EMMAS!

sv: okej,jo bara bra :D

vad gör du? kram :)

Sandra

sv: jaha hihi :D

Michelle

SV: Jadå, :)

Vad är din högsta dröm?

Nathalie Tegelstam

Sv; älskar dom! :)

Michelle

SV: Okej :D

Min är att träffa Justin Bieber !

Michelle

SV: Mm, :)

Sandra

sv: bara varit hemma och tagit det lugnt, själv då? :)

Michelle

SV: Visst e hon söt :)

Michelle

SV: Hehe, :) vad är din favvo film?

marina

hur är det?

CELINAS NEW YORK

Hej!



Jag har ett julklappstips!



Jag säljer dessa RINGAR från MARC BY MARC JACOBS limited edition med latinska fraser, som jag köpt i NEW YORK!



Kolla in inlägget här: http://celinas.se/2011/november/julklappstips-1115.html och här http://celinas.se/2011/november/marc-by-marc-jacobs-pyssel-1111.html



Idag har jag sänkt priset på ringarna! (Alltid fri frakt och mängdrabatt)



Perfekt julklapp till dig själv, vännen, syskonen eller pojkvännen!



Ha en trevlig kväll!



Celina

johanna

vad gör du då? :D

Sandra

sv: okej vad trevligt :)

Cajsa

jo det funkar...nervös inför i kväll.. ^^

Sophie' ♥

- visst är dom! :D

Sophie' ♥

- yes :D

ja vill verkligen ha dom hihi :D <3

Michelle

SV: Mm :)

Anonym

sv. vad bra :) det är okej med mig.

marina

sv. ja :)

MICHAELA - FOTO

sv: okej, gjort något speciellt? :)

min helg har varit helt okej!

marina

sv. visst var dem snygga :)

marina

sv. ok. vad gör du nu då?

marina

sv. ah, så bra serie :)

EMMAS!

aa vi har mkt snö =D

jag fikar =)

kommer du vara med i min julklappskalender i bloggen som börjar den 1a december?:D kram

marina

sv. ah :)

marina

sv. händer inte så mycket :) själv då?

EMMAS!

hihi det är ju mysigt :D kram

marina

sv. okej okej :)

EMMAS!

aah jag med :/ kram

ronja

snyggo :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: