by amanda

| Vardag

Grattis finaste Julia! Hoppas du får en awesome födelsedag ♥


we<3it

Igår kväll var det disco bowling på Kungsholmen med Cecilia, Oliver och Markus. Drog hem efteråt vid 23 och la mig direkt. Var så sjukt trött. Imorse väckte mamma mig tidigt och vi drog på gymnasiemässan. Som jag skrev igår att jag var säker på skola och linje är som bortblåst. Är mycket osäker och nu har jag fått upp ett nytt intresse. Sen åkte vi och åt och nu sitter jag hemma och bara tar det lugnt. Vad som händer ikväll är en fråga jag passar på men Ulrika ska sova hemma hos mig. Vi hörs senare eller imorgon beroende på. Ha en bra lördag!

Michelle♥

SV: Jahaaa, vad kul :D

' d anni

- Yes =)

Sv Jag ska inte säga nåt, men säg gärna sen om du tyckte att det var rätt eller inte ;)

' d anni

- ja det kan man ju säga ;d har växt ifrån de där med att vilja ha massa julklappar. Tråkigt att bli vuxten ;) haha

Michelle♥

Kul att du är med! :)

HANNA

sv: elelr hur :D

F R I D A

hoppas att du får en bra lördagskväll !:)

Michelle♥

SV: Hahah, ja verkligen ;)

F R I D A

sv; hihi tack!

Vad ska du hitta på den här helgen? :) ♥

ronja

följa varandra på bloglovin, twitter, we<3it, instagram eller varför inte spela mot varandra på wordfeud?

kika in på min blogg och lägg en kommentar på det inlägget som det står alla namn jag har på allt :)

he en fortsatt trevlig lördag, kramisar!

Johanna Rise

sv: javisst, säg till när du följer mig så följer jag tillbaka :)

EMMAS!

sv: ja :) allt bra idag? kram=)

' d anni

- Klart man kan? Jag är 19 nu och tiden förändras ju, jag tycker det var roligare när man var mindre och då brydde man sig mer och kände det var viktigt och kul med massa julklappar, nu känner jag inte att det spelar någon större roll :)

Michelle♥

SV: Tack så mycket :D

Anna med A

vad gör du? :)

Michelle♥

utsatt en vinnare på dagens blogg!

Om det inte blev just du, mer lycka nästa gång! :)

Nathalie Tegelstam

S; Härligt :) det är toppen!

Michelle♥

SV: Hehhe :)

Michelle♥

SV: Hon tackar säkert :)

Michelle♥

SV: haha adå ;)

Johanna Rise

sv: Följer dig också nu! :)

Anna med A

väntar på två tjejkompisar :)

EmJo

grattis till henne:)

' d anni

- Yes=)

Johanna

Svar : Duja!



Vilken skola funderar du nu på då? :) <3

ronja

följer dig på bloglovin nu, följa mig?

vad heter du på instagram?

jag heter bostromronja :)

EMMAS!

okej najs :D jo bara bra ;)

görs? kram

Anonym

sv: ja dom är så snygga:D

Nathalie Tegelstam

Sv; japp :)

Malin

Kul med disco bowling:)

sofia

Tack :)



Vad haru tänkt gå för linje? :D

Lisa

så fina bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: