by amanda

| Vardag

Grattis Max ♥ Hoppas din dag blir bäst!

Idag har det varit en bra skoldag. Åt lunch tidigt och åkte sedan till gymnasiemässan. Gick runt och hämtade de broschyrer jag ville ha så nu är jag nöjd. Har också hittat en linje och skola som jag tycker passar mig. Så vi får se vad som händer. Kom precis hem och ska ta det lugnt en stund innan jag möter Cecilia i stan. Vi ska hem till henne senare och göra en mysig middag. Kött med potatisgratäng, bearneis sås och julmust! Bästa alltså, sen ska vi bowla med Oliver och Markus. Hoppas ni får en lika bra fredag som jag kommer få =) ♥

emma

allt bra? :D

' d anni

- Ah visst :)

Anna med A

vad gör du? :)

a'p h o t o g r a p h y

sv: okej, vad fixar du dig till?

marina

blir hungrig när jag läser ditt inlägg, haha :)

MICHAELA - FOTO

svb: okej :)

det är bra här med :D

Hoppas du får en kanon bra helg! :)

EMMAS!

god middag ni ska äta juu :D

ronja

sv: aw tack amanda :')

superfin bild!

sofia

du me:D <3

Nathalie Tegelstam

Sv; tack :)

♫♪ Sandra T

ha en fin fredagskväll :)

EMMAS!

sv: jaa :D kram

Sandra

sv: hehe okej, det är ju bra och veta vad man inte vill göra i alla fall :P

Amanda Matanovic ☆

Allt bra med dig idag? :D



// Amanda, http://ammm.blogg.se/

Louise- fd sepenteen.blogg.se

jag hade redan dig (sen min förra blogg :))

- Frida ♥

Hej! Vet du något om pro designerna? Jag skulle nämligen behöva lite hjälp, den lyssnar inte riktigt på mig. Den som lyckas förstå sig på mitt problem blir länkad! Ha en bra fredag, kram!

Sophie' ♥

- okej, inte så mycket kortare än mig ju :D <3

ida

Fin bild (:

amanda

så bra :) nej usch de e sämst!

sanna

Hej, det var ett tag sen! :)

Vad händer hos dig?



Hoppas att du har en bra Lördag.

Kram

jennifer

vilka linjer har du kollat på? :)

sv: javisst. jag lägger till dig direkt! :) blev nr. 178 :)

Johanna Rise

sV: det låter kul!:D ingen aning än faktiskt :(

Sv Okej.. jag ska laga mat nu tror jag, sen blir det att pynta inför imorgon :D Allt bra idag?

' d anni

- Ja den är super bra :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa :D

verkligen!



snyggt!

Anna med A

Pluggar lite :)

thaipinnen

sv; jaha okej hahah :)

Nathalie Tegelstam

Sv; hihi :) allt bra då?

elin

sv: tack :D

Sv Jovars det funkar fint, är rätt utvilad efter gårdagskvällens all sömn haha :D Såg du idol igår, vad tyckte du isf?

Anna med A

visst är den :)

ebba<33

vad göru??

Anna med A

Jag med :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: