by amanda

| Vardag
Jag kom precis hem från gymmet och är sjukt trött. Sitter och äter lite middag medan jag pluggar. Har inte gjort så mycket mer idag, gick hem direkt efter skolan och läste om gymnasium. Tills jag och Filippa åkte till gymmet dåra. Men nu ska jag äta klart och sedan svara på kommentarer. Hoppas ni haft en bra dag ♥

Taggad? Nja..

Anna med A

kollar teve :)



gud, vad jag avkydde alla brochyrer från gymnasiemässa haha

EMMAS!

sv: Haft en bra dag idag?:) kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag vene :o

Malin

Sv. Så lite så:)

Sophie' ♥

allt bra idag? :) <3

LinaN skogsmullen

Jävlar villken grym blogg asså! fan vad balt med en så dära massa blider (= fy fan gyma! att du pallar... :P

EMMAS!

sv: okej najs, jag också :D

har du gjort idag då? :) kram

sandra

vilka gymnasium tänker du söka till? :)

Michelle♥

:)

Malin

Just nu gör jag länkbyten med alla som vill, det spelar INGEN roll hur många läsare du har, så är du intresserad hör av dig! :)

Sandraa

Javisst e dom :D

Sophie' ♥

- härligt! :)

det är bra med mig <3

sandra

sv: vilken linje vill du gå? :)

inte didaktus i alla fall, där gick jag xD

Anna med A

haha ja



John bauer i liljeholmen :)

Max L

Haha :P skönt att min skola har skickat ut till dig :P



du kanske ska söka :D

sandra

sv: den var dålig :P mycket tjaffs och skit med rektorn och lärare som anklagar en för saker och ting haha xD

EMMAS!

okeej varit med marcus =)

vad önskar du dig i julklapp?:D kram

Anna med A

ohja!

Sophie' ♥

- haha ja han är kort xD <3

MMEELI.SE / bohofreak

sv: Had evarit SJUKT gött :D

Sophia ▲

allt bra?:)

Sv Okej, nej jag har inte gjort så mycket idag alls faktiskt. Dammsugit, plockat efter ungarna o så bara... annars har jag mest sovit känns det som :D Men det är väl så, graviditeten tar ut sin rätt nu när det bara är en vecka kvar ;) Vad gör du imorgon då?

Michelle♥

SV: Tack detsamma :D

linnea holmdén (hobbyfotograf)

lust att följa varandra via bloglovin?

MICHAELA

sv: härligt :)

det är bra med mig också!

Hoppas du får en bra torsdag!

Malin

Godmorgon!

Sv. Tack så mkt:)

Anonym

sv: Har nyss vaknat:D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: inte mycket, du då? :)

HANNA

godmorgon! vad önskar du dig i julklapp? :)

CASSANDRA

ha en bra dag sötis! :D

Hans och Hennes

Tränar du allt när du är på gymmet eller är det mest kondition? :)

Ha en fin dag!

EmJo

jadå :D

marina

sv. jag gör inte så mycket, sj då?

Johanna Rise

Var med och tävla om att bli veckans blogg här: http://juwie.blogg.se/2011/november/veckans-blogg.html#comment :D

molly

Sv: Ja, den tänker jag absolut se :D

Patricia♡

Vet du vad du vill gå för något?

Nathalie Tegelstam

Sv; ja jag vet! Så galet snygga :)

EMJA

Sv; Tack ! :)

Har lagt till dig nu så säg till när du följer mig också :D kram!

ronja

sv: tack :)

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Sv; okej inte alls mycket:D!

jennifer

oj, många kataloger ;)

Louise- fd sepenteen.blogg.se

gör du ikväll då? :)

marina

sv.trevligt :)

Patricia♡

Jag gick Livsmedelsprogrammet!

alexandra | fotoblogg

vad ska du välja till nästa år? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: