by amanda

| Vardag
Haha jag har nu 4 inlägg med rubriken Film betyg som väntar på att publiceras. När ska de bli av då? Jo snart hoppas jag, vill inte lägga in alla efter varandra bara för då blir det tjatigt. Men idag har det varit en bra dag! Mötte upp söta Johanna efter skolan och vi åkte in mot stan. Vi gick runt och pratade, tog en fika på Espresso house och stötte på hennes två kompisar. Hälsade på de och traskade vidare. Mötte sedan upp Filippa och Hanna i gullmars och för att åka till gymmet. Var där i någon timme och blev sedan hämtad av mamma. Vi åkte förbi pappa snabbt, sedan blev det plugg, mat och dusch. Men nu är jag trött och ska sova. Pussar&Kramar

Bild från helgen, jag älskar dig Hanna <3
Anna med A

Jag har vart med en kompis, pluggat och sovit typ haha :) du?

MMEELI.SE / bohofreak

sv: Redigerad ja men de är svart irl också haha :D

Sarah Carlsten

Ha en bra onsdag! :D



http://sarahcarlstens.blogg.se

Johanna

Svar : Ja absolut sötis! :)

Taaaack <3

Sv Jag har lagt till dig nu :) Säg gärna till när du lagt till mig :)

Bella davis

Tack gumman :) är allt bra med dig ? Kram =)

Amanda Matanovic

Allt bra med dig idag? :D



- Va gärna med i min DAGENS BLOGG TÄVLING i min blogg. {Tävlingen avslutas imorgon}.

Direktlänk: http://ammm.blogg.se/2011/november/vinnarna-av-dagens-blogg-vad-du-inte-va-med-1.html#comment



// Amanda, http://ammm.blogg.se/

MICHAELA

sv: härligt :)

det är bra här med!

Hoppas du får en bra onsdag

Amanda Matanovic

svar: Allt är bra med mig, vad ska du göra idag? :D



// Amanda, http://ammm.blogg.se/

Anonym

sv: ja jättebilligt:D

Michelle♥

SV: Jaa, jag med! den är grym :D

Fin bild!

Malin

Godmorgon! Fin bild:)

EMJA

ååh superfin blogg ! bloglovinbyte? :D

Anonym

fina ni är :)

Louise- fd sepenteen.blogg.se

Tack fina du :)

EMMAS!

fin bild :D

Nathalie Tegelstam

Sv; Japp :)

MICHAELA

sv: tack! :D

Allt bra med dig idag?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: nej precis, men det var lixom hon som blev sur på hennes kille och så fick han dålig samvete och sa det till min kille så jag fick skit typ! :o

EmJo

haft en bra onsdag? :D

Anonym

sv. va händer ikv?_:D

Johanna

Svar : Jaaaa jag vet, synd att du inte var med då! Jesper och henke fattade inte ens vem det var... <3 Haha.

Amanda Matanovic

Hej! Har lottat ut 3 vinnre från DAGENS BLOGG, kolla om det just vart du som vann!



Kram :}

// Amanda, http://ammm.blogg.se/

ronja

fina :-)!

josefine

okej, allt är bra :)

Haft en bra dag ?

t h a i p i n n e n ♥

sv ; Nu är kvällensbloggar uppe, kika in och kolla om du är en av dom. om inte så finns det en ny chans igen :)

emma

sv: härligt, samma här! :D

Amanda Matanovic

svar: Allt är bra med mig, vad har du gjort idag? :D



// Amanda, http://ammm.blogg.se/

sandra

sv: det kan jag förstå! :)

Sandra

Hittat din nyårs/julklänning än :)?

Kika in hos mig annars massa tips :)

sofia

hehe aa :D

Michelle♥

SV: Tack så mycke :)

wilmaaa

braa:)

hanna

Jag älskar dig <3

Bella Davis

hej sötnos vad händer för kul idag :)? kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: