by amanda

| Vardag
Igår så blev vi väckta runt 9 för dra och gymma. Det blev ett body pump pass och nu har jag lite smått träningsvärk i benen. Därefter drog vi hem, åt en super god frukost och duschade. Fixade oss och gick hem till mig. Åt lunch och kollade på tv. Åkte in till stan och träffade Elliot, Hanad och någon mer. Gick runt en stund och sen åkte vi hem igen. Åt middag hos Hanna och sen hem till mig. Köpte Ben&Jerry's och myste med film. Kom hem vid halv 2 och då la vi oss i sängen och pratade. Nu håller vi på att fixa frukost och sen ska vi plugga. Bloggar mer ikväll, puss&kram

Köpte gymkort i torsdags, nu kööör vi ;) Och sen Ben&Jerry's haha :D
molly

Haha, gillar kombinationen :D

Nathalie Tegelstam

sv; Hon är enormt snygg :D

Patricia♡

Härligt med träning och glass också för den delen.



Ja det är konstigt att det inte kommit någon snö alls:( Tänk om det blir en grön jul, det vill jag inte.

Amanda Matanovic

Hej! Allt bra med dig?! :}



- Va gärna med i min Dagens blogg tävling, tävlingen avslutas ikväll.



// Amanda, http://ammm.blogg.se/

MMEELI.SE / bohofreak

sv: Inte så mycket, själv+ :)



Vill du delta i dagens tipsinlägg? Du får chansen att antingen tipsa om din blogg, webbshop, facebooksida eller vad som helst som du vill sprida med en FET länk inför 700 unika! http://mmeeli.se/2011/november/tavling-vinn-ett-bloggtipsreklam-inlagg.html

Amanda Matanovic

svar: Det är bara bra med mig, vad ska du göra idag? :D

Felicia (foto & vardag) ♥

sv: varsegod! :)

hur mår du idag?

Patricia♡

Helst vill jag ha snö till första advent och sen efter nyårsafton kan det få bli vår igen:D

MMEELI.SE / bohofreak

sv: Okej kul :D

www.nathalieerikssons.blogg.se

Hej, nu har jag utsett Veckans Blogg! Kika in och kolla om du vann. Om inte? Prova igen!

Direkt Länk: http://nathalieerikssons.blogg.se/2011/november/vinnare-veckans-blogg-1.html#comment

marina

sv. visst är det :)

Anonym

sv: superhjältarna:D

josefine

okej, kollar på tv :)

Allt bra idag ?

Malin

Åh va gott med b&j glass!

Sv. Jag har varit i Bollnäs och tränat hela dagen och är påväg hem nu, kanske ska träffa en vän då, och dusjälv? :)

Erika Nilsson

sv; Så lite så! :)

Allt bra? :D

Anna

hallå följ mig via blogvin så följer jag dig? puss

MICHAELA

Allt bra med dig idag? :)

Hoppas du har haft en fin söndag hittils!

Nathalie Tegelstam

sv; hihi :)

mitt gulliga namn är anna hehe

följer dig nu sötis!

Nathalie Tegelstam

Sv; hihi aa sant! Men det finns inte i nynäshamn :(

s

tack :D <3

Fotograf: Emma Olofsson

Vad har du hittat på i veckan/helgen?:)

Erika Nilsson

sv; Gött! :) Jodå det är grymt bra här! :D

Nathalie Tegelstam

Sv; jaa :(

Robin

Vad görs ikväll då? :)

Kram



(ps. söt hööömla i headern:D)

Anna

Bra sötis :))

Madeliene

Superfin blogg! :) allt bra?

josefine

Okej, allt är bra :)

Haft en bra dag ?

rrobin

sv, mysigt :) sitter vid datorn och kollar film ! haft en fin helg? kramisar

Felicia (foto & vardag) ♥

sv: jodå samma här! :D

har du haft det bra i helgen?

Madeliene

- jodå det är ganska bra med mig :)

Erika Nilsson

sv; Jajemen! :D

Vad gör du? :)

josefine

okej, allt är bra :)

Haft en bra dag ?

MICHAELA

sv: allt bra med dig? :)

Canan zanyar <3

jaha okej vad kul ! filmen var as bra asså! längtar till del 2 :D

rrobin

Kollar en brittisk serie - Skins :)

rrobin

Min helg har också varit bra:)

Kram

A

:) puss

EMMAS!

aah :D ååh b&j :D

linns beautybox

body pump är grymt!

EMMAS!

vilken är din favvo smak?:D

marina

sv. tack :)

EMMAS!

åh okej najs :D kram

EMMAS!

ser på tv =) sjdå?:D kram

martina

sv; tack :)

EMMAS!

okej :D jag ser på nåt på 3an x) haha =) kram

ronja

åhh vad gott med ben&jerrys!

Lina S

så gott!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: