by amanda

| Vardag
Oj dålig uppdatering igen, ska skärpa mig!
I torsdags så chillade jag och Frida under dagen sen runt 18 blev det bowling med Viktor och Filip. Åkte till stan efteråt och åt middag på tacobar. Hälsade på några och var med Jair och Ida. De drog hem och Hanna kom. Jag, Frida, Hanna och Filip gick hem till mig och kollade film och när den var slut så gick de.

I fredags så var det tänkt att Frida skulle ha åkt hem men så blev det inte. Istället åt vi pizza ute, hängde med Max, Jacob, Philip, Micke och Melker. Vi sov hos Hanna med film och godis. På lördagen lämnade jag Frida vid tåget och mötte sen Meliina, Helena och Johanna. Tog en fika och satt och snackade i flera timmar. På kvällen var vi hemma hos Wille. Jag, Annie, Hanna, Nicole, Olivia, Svante, Tage, Rikard och Erik. Fiippa och Julia kom förbi. Chillade bara innan vi drog hem till Rikard och kollade tv typ.

Idag fixade jag mig och mötte sen Cecilia inne i stan. Kollade i affärer och åt på donken. Drog hem och åt middag och alldeles nyss kom Annie och Olivia. Ikväll vet jag inte vad som händer, men ska vara med kompisar i allafall. Om det blir som vi pratat om så sover Hanna hos mig ikväll. Puss&kram
marina

sv. :)

HANNA

sv: japp :D

MMEELI.SE / bohofreak

sv: Allt bra? :D

malin

sv. tack :)

Sophie'

haft en bra helg? ♥

Johanna

Förlåt för sent svar! Inte varit hemma :)



Svar : Jaaaaaa as najs :D

angelica

SV: det funkar :)

marina

sv. tack :)

sofia

hehe jodå :D <3

EMMAS!

sv: okej, det är bra med mig!

Vad gör dudå?:D kram

Erika Nilsson

sv; Haha tack! :D

Anonym

sv: hihi :)

Sandra

sv: tackar :)

Julia

Fin blogg! Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

tova

aww, tack hjrtat! :D

kram<3

Jessica

Jaa, verkligen :D

bella

Heej :) Äntligen har jag satt igång på Veckorevyn, VIP bloggen är uppe och allt är helt klart i veckan! hoppas du hänger med! :) KRAM!



http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

hanna ♡

supernajs! :d

cecilia

Sv: Okej! :

Det blev en familjemiddag & åka till kyrkogården och kolla på alla ljus, super mysigt!



Idag blir det skolan igen, själv?

Kram <3

Louise

Godmorgon! Tänkte bara meddela att dagens blogg vinnarna är nu uppe på min blogg så kika in och se om det var du som var en av vinnarna! Om inte anmäl dig gärna igen! :)

CASSANDRA

söt blogg! :D

Sophie'

- härligt! :D

jorå det är bra :)

Sophie'

- javisst :D <3

CASSANDRA

sv; sålite så :)

lust att följa varandra?:D

Sophie'

- yeah :D <3

CASSANDRA

sv; ja precis :D

Nathalie Tegelstam

Sv; Hihi japp :D

hanna ♡

jappsi! :D

CASSANDRA

sv; så blev 171 :D säg till när du lagt till mig! :D

ttheresebjörkman, :)

Hej!

Fin blogg :D

Hur är det?:)

angelica

SV: ja , hur är de*?

Sophie'

- chilla med mamma, själv då? :D

emma

fin bild! :)

sofia

jag meee! :D <3

Anna med A

Ja :)

amanda

sv: tack fast du är! :) haha :D amanda power ;) <3

CONVERSE

- Tintin haha :) Den var faktiskt rolig

Erika Nilsson

sv; Allt fint idag? :)

sandra

sv: allt bra med dig? :)

Helena♥

Hänt idag ? :)

HANNA

sv: taack :)

HANNA

vad gör du ? :D

' d anni

- Tar de lungt =)

Julia Ketolainen ♥

sv; har lagt till dig :D

' Saveu - Music & Chaos, It's life

:)

Louise

skönt att höra :) jo det är bara bra med mig med:)



har du för dig då? :)

MMEELI.SE / bohofreak

sv: Härligt :D det är toppen :D

cecilia

Sv: haha vad gött! :D <3

Kram kram

ronja

snyggo :o

EMMAS!

samma :)

haft en bra dag?:d kram

V I C K Y D I S C O

Svar: Jo det är helt OK. Har haft lite problem med mina kompisar på senaste tiden, vissa sviker osv men det är sånnt man får leva med :)



XTIO DIN UNDERHÅLLNINGS BLOGG.

aha okeeeej. '.P skönt att du är tillbaka. :P

Olivia

hej där! kolla gärna in min nya blogg oliviah, det skulle vara jättekul med en bra start. kram.

Sandraa

Fin blogg ! kika gärna in i min :D

-wisansaya ida thaweesap♥

fin bild! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: