We used to be as one..

| Djupt

C ♥

sv: Okej ^^

Emma

Najs blogg!:)

Jenny

Vill du bli Dagens Blogg? Tänkte nämligen ta att avsluta den om någon timme så passa på :) Kommentera kan du göra här; http://jennygoldpicture.blogg.se/2011/may/19-maj-2011-bli-dagens-blogg.html#comment

hanna ♥

tack så mycket :D

Emma

;)

sandra

sv: det är helt okej, själv då? :)

Anonym

Nice med rosa ;)



alice

vara med i veckans blogg? :)

sandra

sv: okej:)

ja har det lite kämpigt på jobbet just nu, har tappat lusten för att jobba /:

Anonym

Ja!

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

fint med fläta :)

sandra

sv: på en förskola ute på djurgården

Anonym

Är jävligt hungrigt ska hitta något äta sj:)?

jessica

sv: okej, samma:)

Jenny

Grattis du blev Dagens Blogg :) Ny chans imorgon igen, var gärna med då också :)

sandra

sv: fast jag tycker om att jobba med barn men det har varit för mycket nu /:

Anonym

Musik är härligt!

sandra

sv: mm men bara en månad kvar till semester..

Anonym

Japp ;)



ska ducha och kolla på bb sj;)?

Cajsa

hejsan sötnos! Förlåt för så otroligt sent svar men jag har inte alls mått bra den senaste tiden. hoppas att det är bra med dig i alla fall?

Börjar blogga i morgon igen. förhoppningsvis i alla fall.

Anna med A

bikinisar :)

sara

Va fin blogg du har :) Kram

Jenny

Svar: Yes det blev du :)

hanna ♥

planer för helgen? :)

sofia

tack :) <3

bella

skönt, jo det är fint! :D

Jessica

Varsågod =D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv;: ja .D!

ange

sterssar, sjdå? =D

~ WHAT THE HELL

god morgon, sovit gott? :) <3

Linnea

Nu är helgens blogg vinnare utsedd. Kika in om det var du som vann :) Om inte så finns det en ny chans nästa vecka :)

Hanna Malmsten - Tävling!

Var gärna med och tävla om valfritt smycke :D Stor vinstchans!

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jag har bloggat aktivt i ca 15 månader. Innan det bloggade jag lite till och från sedan 2007 tror jag. Nu lägger jag upp flera inlägg per dag, och tjänar även pengar, så det där innan ser jag nog inte som bloggande på samma sätt :p Tjänar du pengar på din blogg? :)



Förresten, delta gärna i H&M tävlingen där du kan vinna presentkort på 900:- :)

C ♥

sv: Okej!

Är det okej om jag kopierar någon bild från din blogg då? :)

claramaja

rubriken.<3

Emlan-foto

Tack så mycket :) Hypa gärna mina outfits http://lookbook.nu/fotoemlan :)

ange

för jag skulle till fotbollen och hade nt lång tif på mej =D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: