Photoscap, tips

| tips

Eftersom jag har fått flera frågor om hur man gör "bildspelet" som jag la in förut så tänkte jag visa. Först laddar du ner photoscap om du inte redan har det. Direkt länk -
http://sv.phpnuke.org/sv/download-item-view-a-g-g-y-a/PHOTOSCAPE.htm

Därefter när du kommit in på programet så väljer du anigif.

Det kommer då se ut såhär;

Du väljer bild från vänster spalt och släpper där i mitten. Välj hur många du vill.



Här i höger spalt ändrar du tid, effekt o.s.v
Sen trycker du på spara!

Undrar ni något är det bara säga till!

Källa

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Hade du en bra helg då? :) Kram

Anna med A

tack!

jessica

sv' jaa älskar den <3

natta

sv.kollar på tv md min syster lite boring hihi^^

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. hiih, mer som skämt för dom bli hungriga! :)

hanna ♥

haha :) de finns en länkningstävling på min blogg nu, där du kan vinna en länkning i min meny, kika in om du är intresserad :)

Sophie'

- yes :) <3

sandra

sv: jadu, jag ska jobba och på fredag ska jag eventuellt gå på fotboll om det finns biljetter kvar till klacken :) själ då?

FREDRIKA PERSSON

Godmorgon! :)

jr

Jag ta ut fyra ikv:)

SABBIES - vardag, shopping, tips

sv: taack!



Du får gärna vara med i min blogg och tävla om 3 st bloggsvars inbjudningar! K R A M

timez

allt bra?

Pinkpiercing

åh, det där ska jag fan pröva :D

lovisa

sv: de tkr jame:D

ange

tack =D

C ♥

- Nej det tror jag inte ^^

linnea

jag ahr försökt med bildspel , men har aldrig lyckats

Lisa

kanon program:D

' eemmaaj ' Saveu ♥

kul att du berättade :D

amanda

Okej :) jodå, helt okej hittills!

Göra idag? :)

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Hihi :)

matilda

Sorry fatt jag inte svarat , gjort lite grejer och haft fullt upp.



sv:gött;D

EMMAS

Dagens blogg är nu avslutad, Kika in och se om du vann :) direktlänk:

http://perssoneemma.blogg.se/2011/may/vinnaren-av-dagens-blogg-anvander-mig-av-ra-1.html#comment

SelenaGomezSwe

sv: härligt, jadå ;)

FRIDA MARBE (www.marbes.blogg.se)

sv: det är för jag också ska tjäna något på det!

jag får ju förhoppnings vis ett par extra läsare, men om man har 40 läsare får jag förmodligen inte så många! & då får man betala istället! :)

jessica

tror jag ska köpa en iphone.. jag får ju månadspeng som jag kan köpa kläder för:)

Hannah - Foto, mode & inspiration.

- lite, vgd?

MADDES

Jag svarar på kommentarer och lyssnar på musik. Hur har dagen varit?

sofia

okejj, härlig! :D



tack<3

Rockalicious

Sv. Okey härligt:)

kaffehörnan

snyggt kollage



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: