Jag duger inte till

| Djupt

Jag vet inte vad som händer med mig. Jag har alltid varit stark, tagit det mesta med en nypa salt. Jag har aldrig låtit någon förstöra för mig, alltid varit försiktig. Men min mur har rasat. Jag känner mig värdelös. Som om det jag gör inte spelar någon roll. Som om orden som kommer ur min mun bara är luft. Det känns som om mitt leende är påklistrat. Det känns som om exakt allt jag gör är meningslöst. Jag måste börja ta tag mig själv och mitt liv igen. Men jag vet inte vart jag ska börja. Jag vet bara att det börjar idag. Jag måste vara stark, jag bara måste.

Pinkpiercing - [FOTOBLOGG] ♥

svar jag går inte i skolan, själv då? x)

Mikaela

Svar, Jag har ingen aning faktiskt. Bloggen strular alltid, men jag är nöjd med bloggen. Har ingen som helst lust att göra en ny ;) <3

SAGA - man lever bara en gång

Ja, verkligen! :)

Mikaela

Svar, aa precis! vad görs då? :) <3

Pinkpiercing - [FOTOBLOGG] ♥

svar: jag tog studenten förra sommaren :D

vrf det?

SAGA - man lever bara en gång

Taack :D

Pinkpiercing - [FOTOBLOGG] ♥

svar; läste det, men har det med skolan att göra?

Neow.. | Pappas lilla flicka

svar tack för att du är med och tävlar! :D

Jätte kul ! :D



Hoppas på att du vinner :D Eventuellt kanske det t.o.m blir ett andra pris om tillräckligt många är med och deltar :D



Kram Neow.se

Mikaela

Svar, Jobbar! :D <3

Pinkpiercing - [FOTOBLOGG] ♥

svar: du måste kämpa!

FREDRIKA PERSSON

Fin blogg, allt bra idag? :)

moa larsson

Amanda, Amanda min fina vän. Jag blev riktigt ledsen när jag läste din text. Att du inte mår bra, det gör ont i mig, det gör ont i mig på riktigt. Vad som än händer så hoppas jag att du vet att du kan vända dig till mig om något är fel. Jag finns här för dig, såsom du alltid har funnits för mig. Jag älskar dig föralltid oavsett.

Pinkpiercing - [FOTOBLOGG] ♥

svar: okej, bra det! :)

HANNA

haha :D

FREDRIKA PERSSON

Sv; härligt :D jo de funkar!



felicia

sv; gö bra att du tycker så!

~ WHAT THE HELL

- tack sötnos :D

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

gillar bilden =)

~ WHAT THE HELL

- vad gör du då? :) <3

~ WHAT THE HELL

- okay, lyssnar på musik <3

~ WHAT THE HELL

- price tag med maddi jane :) <3

~ WHAT THE HELL

- ja de är den :D <3

SAGA - man lever bara en gång

underbart! :)

ida

Hej fin blogg, vad gör du? :)

Hoppas allt blir bättre!

SAGA - man lever bara en gång

Åååh, taack :D

patricia

mjo.. men jag måste!



det här är ett meddelande som jag skickar ut till alla som kommenterat min blogg på sista tiden. men jag har nu bestämt mig för att ta en bloggpaus fram till 10 juni då jag får sommarlov! Eller en lite bloggpaus, jag kommer uppdatera om dagarna, men inte svara på kommentarer, för det tar på krafterna om man vill ligga på topp så jag ska samla mina idéer och komma igång igen runt den 10nde juni. Men du får gärna fortsätta kika in i min blogg och kommentera mina inlägg, så hörs vi den 10 juni :D ha det bra tills dess!

om du vill följa mig via bloglovin så har du direktlänk här: http://www.bloglovin.com/blog/2419307/lifeaspatricia

eller så sparar du länken på något annat bra ställe. kram ♥

hanna ♥

tack desamma! :)

ida

- okej nice! Jag sitter ock försöker plugg, hehe ;)

Kaji

Fin blogg!

Vill du vara med i min "dagens blogg-tävling" och bli länkad i min meny i en hel vecka? Kika in på min blogg och anmäl dig! SKicka fler kommentarer för en större chans att vinna. kramar!

ida

- ja sjukt tråkigt, so och engelska...

J u l i a < 3

Var gärna med i dagens blogg , nu med större pris !

SAGA - man lever bara en gång

Toppen! :)

SAGA - man lever bara en gång

Ja, jag känner henne, vadådå? :D

MALLANMAMMA.SE

Det är bara att försöka kämpa vidare. det är när man blivit stark efter något svagt som man blir som allra starkast!

SAGA - man lever bara en gång

Oki, men visst är hon snygg :D

SAGA - man lever bara en gång

yesyes :D

Sofia

jag finns om du vill snacka gullunge!<33



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: