Hur är det att vara dömd att misslyckas med allting man gör?

| Djupt

 

 

Sofia

Idag är sista chansen att vara med om att vinna en valfri vara från Bicone Design så klicka in dig på min blogg och sedan tävlingar :)

Kram

Emma

sv: okej :D ja det är bra :D har ju fått tillbaka rösten (för tillfället) ;)

lovisa

fin!

sv ; ja det ska jag ! :)

vad gör du nu ? :D

hanna ♥

okej :)

sandra

japp :) man får hålla tummarna för att det går bra för honom i alla fall :D

Så lite så :)

Anna Epic

Aaa de ska jag nog :D

sv ; bakar blåbärspaj ! :D

Anna Epic

Håller med :D

H

fint!

Anonym

Haha ja;) Men vad nice

sandra

jaha okej, jag visste inte det. Sorry!

Louise

Sv: Here you'll have :) > http://wizy.blogg.se/2011/may/koslapp-stromma.html

Anonym

Sugen på tandblekning?

Tävla om det i min blogg!



http://photonerden.se/2011/may/tavla-om-tandblekning.html#comment



(Ursäktar om du inte tycker om "reklam")

N A T H A L I E

Snygga jeans! :)

SAGA - man lever bara en gång

Tacktack :D

Natalie - it's all about attitude

Vilken läcker blogg du har! :)

och du skriver intressant för övrigt.



Ta hand om dig. kram!

sandra

hehe okej :)

vad har du haft för dig idag då? :)

sandra

okej, en fullspäckad dag med andra ord :)

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

SV; för det är så himla dåligt haha :p speciellt när vi Eric har vunnit bland oss i Sverige!

Anonym

Nu har jag utset 5 vinnare,kika in och titta om det blev du,annars kan du gärna anmäla dig igen http://claudialovgren.blogg.se/2011/may/dagens-blogg-fem-vinnare.html#comment

claudia

-Lycka till :)

haft en bra dag?

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

är det bara min facebook som dampar? :O

H

- varse, vgd?

Louise

sv: tack! :)

Anna med A

kollar du på eurovision? :)

Cajsa

jo det är ok. göres?

Anonym

Haft en bra dag?;)

sofia

härligt, fin bild på dig sötungen :D <3

ronja

fin du är!

Hanna

söt bild baby



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: