gossip girl i mitt hjärta

| Vardag









bilder lånade från alla möjliga sidor

michaela :)

sv: Jadå! Händer ikväll? :)

michaela :)

TACK FÖR ATT DU ÄR MED! :D

nippan såklart!

de bra serie de ;)

natalie [foto]

sv: japp! =)

samira

Vilken vacker klänning hon har på sig:) jo det är fint tack:)

Alexics

Åh gossip girl är ju grymt!

Var gärna med och tävla om tre olika nagellack på min blogg!

Kram

natalie [foto]

sv: åh tack :D

michaela :)

sv: brabra! :)

michaela :)

sv: okejokej!

Jag ska råååplugga tyvärr...

nippan såklart!

momie.blogg.se :)

jennifer

så sjukt fina bilder. gillar frisyen på serena på den sista bilden!

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

ja, hon är snäll egentligen. inte alltid hon visar det bara :P

~ WHAT THE HELL

- haha ;) <3

patricia

du kan ju hålla koll på bloggen iallafall. :)

LINN

härligt hörru :D jo med mig är det fint!

sandra

sv: okej, krya på dig :)

ja och så har jag feber :(

Jessica

du är söt!

samira

heheh vet inte vad hon heter men hon sista med vita klänningen:)

sandra

sv: tack!

Har du något tips på hur man får bort febern snabbare?

samira

hahah oki:*

michaela :)

sv: Skoja inte ;/

~ WHAT THE HELL

- tack du är också söt :D <3

sofia

varse :D <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: haha, det blev fel ;)!

hanna ♥

planer för imorgon då? :)

TOVE

allt bra idag sötnos? :)

Lisa

sv; haha ;) allt bra med dig idag?<3

kram

sandra

sv: hm okej, tack ändå :)

Kaji

Vinnaren av veckans blogg är utsedd på min min blogg! Kika in på min blogg eller klicka här:



http://kajis.blogg.se/2011/may/vinnare-i-veckans-blogg.html#comment



Om du inte vann är det bara att anmäla dig igen nästa vecka! Kram!

wilmaaa

jarå:) vad har du gjort idag då?<3

jennifer

Sv: Ja det har du rätt i! Klänningen är för underbar den också :)

Cajsa

hejsan! förlåt att jag inte svara igår. hann inte med någon dator. :P hann inte med ett skit igår..xD hahaha! allt bra idag?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: