gårdagens outfit

| Outfits

Gick till affären och handlade, därefter lagade jag middag. Det blev spagetti carbonara till min kära mamma. Super mysigt, gav henne även presenten jag köpte igår. Klockan halv 7 ska vi äta glass och kolla på Gossip girl. Tills dess ska jag försöka plugga lite moppe. Har ett nytt teoriprov på tisdag. Puss&Kram


Kofta från Ginatricot.
Volang topp från H&M.
Jeans från Veromoda.
Kilklackar från Skoboo.

MELI

sv: Tack :DD

emmi

Var med och tävla om DAGNS LÄNK! Skicka en eller fler kommentarer men för störst vinstchans, flera ;D direktlänk; http://fashiontwisted.blogg.se/2011/may/vinnare-ny-dagens-lank.html#comment

kram

ANNA'S FOTO

Sv: tack! :D

Molly Bergström, UPPSALA

Haft en bra söndag? :D

Sophie'

Allt bra idag? :) <3

ja jätte kul! ;)

MADDES

Jag ska snart laga lite mat. Hur har din helg varit?

vicky <3

Hej det var länge sen!! :D



Allt bra? <3

Fin outfit! :)

EMMAS

fint outfit :D

sandra

fin topp :)

Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/sondag-dagens-blogg-4.html#comment

frida

Frågestund i bloggen! ställ gärna en fråga, vad som helst. Svarar på allt! :)

Cajsa

vad tror vi...se film i kväll? ^^ hehehe.. :P

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

jessica

sv: härligt:D

Chriis

Sv: ah tkr jag med :)

emmi

Kul att du är med i Dagens Länkar, medan du väntar på vinnaren kan du ta en titt i min nya tävling om en ear cuff jag gjort! Direktlänk; http://fashiontwisted.blogg.se/2011/may/tavling-ear-cuff.html#comment

Hoppas du haft en trevlig helg!

Michelle

sv; Varsegod!

Vad gör du? :)

EMMAS

är allt bra med dig?:D

Jossan

Jättefin blogg, och söt outfit hurru! :D

hanna ♥

kollade på värsta dansuppvisningen me vänner å shoppa å så :D

sofia

okejj härligt, har typ bara pluggat :p

Sophie'

- nice, ja det är bra :) <3

Anonym

ja :D



Glöm inte att delta i min nya smyckestävling inget länktvång!



http://eeeelins.blogg.se/2011/may/vin-ett-superfint-fjaderorhange.html#comment



Lycka till :)



ska vi prenumerera på varandras bloggar? :)

Chriis

Sv: ah kanske det. Men tkr inte det är kul när folk är jämt negativa :/

Sophie'

- yes :)

den var skitbra, men lite dålig också, fast de bra överväger de dåliga :D din helg då? :) <3

1290 kr :)

dreamsandthoughts ☆

kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg hos mig! jag säger till när vinnaren har fått en länk! :)

Emina

fint linne!



SV: Tack så mycket! :D

Sophie'

- hahaha vi gjorde massa, spela fifa på xbox, kolla på filmer, myyyyyyste massa, kolla på fotboll & sånt, haha :) nää ^^ men han gillar mig sa han flera gånger, dock vill han träffas mer än 3 gånger om de ska va seriöst tycker han och visst vi ska ju träffas mer så det kommer nog bli någonting nån gång :D

härligt :D <3

Stella 8)

sv; tack!

superfin blogg :>

hehe ja ;p

Stella 8)

sv; hihi tack :)

följa varandra via bloglovin? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack tack :D!

Veronica

Vilken gullig topp :)

♫♪ Sandra T

snyggt!

julia

snyggt, gillar skorna :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: