Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan
På en cirkus någonstans i 30-talets USA hittar Jacob ett nytt liv efter att hans föräldrar dödats i en olycka. Där finner han också kärleken i cirkusens stjärna Marlena men för att kunna vara tillsammans måste de bryta sig loss från det enda liv de känner till.

Tryck här för att se trailern.

Alltså vissa filmer som är sjukt bra har helt sjukt dåliga beskrivningar. Som denna, den får inte filmen att låta lika bra som den är. Som många av mina äldre läsare vet så var jag förälskad i Robert Pattinson, har till omed en egen kategori för honom. Sen tröttnade jag. Men efter denna film är jag tillbaks igen. Han var så sjukt snygg! Jag bara älskar allt med honom :O Men känner verkligen igen sättet han är på i denna film i många andra. Åh, hur han han är mot Marlena. Han ger inte upp och han kämpar på för henne oavsett det han utsätts för. Det var så sorligt med den sjukt gulliga elefanten. Den var sååå fin! Jag älskar filmen och kommer se den miljoner gånger om!

Emma

sv: tack! :D

åå den filmen vill jag se! :D

alexandra | fotoblogg

åh den filmen verkar också bra, du har väldigt bra filmtips!

men lade du ner den eller såg den på bio? :)

JULIA - Fashion blogg

Hejsan!

Allt bra idag!? ^^ <3

sannalitens.blogg.se

Svar: Tack tack :) Har ni också fått tillbaka det fina vädret nu? Nästan som sommar här iallafall :)

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Den där skulle man vilja se :)

Svar, Den har vart kanon! Varit barnvakt i vaxholm. Hur har du haft det ?? <3

sannalitens.blogg.se

Tack så mycket, vad gullig du är :) Kram/Sanna

jolina

fin blogg!

vad gör du idag då?



kram ♥

Cajsa

nice! :D jag sitter och lyssnar på nanne i p4 och kollar efter jobb...

Cajsa

showbusiness...

Cajsa

hehe nej, hittade inget som passade mig..xD/som jag kommer kunna få.. :P

Cajsa

hehe...xD nej jag ska nog ta och öva lite sång snart..xD hehehe

Cajsa

men jag har fan inte övat sång på länge nu känns det som! :O

Caroline

sv: okej ^^ allt bra?

sofia

hihi, vad haru gjort idarrå? :D <3

P r i s c i l l a

sv: samma här :)

simone

Vilken vacker bild också :D

Jessica

härligt! Jo, men samma här :D

Anonym

Kult ska du ta moppe i år ;)?

LINDHSE - svart bälte i shopping! -

Imorn hade jag tänkt att sola och plugga! :)

Har du stekt i solen idag eller?:) <3

Netty♥

sv' Sitter på kalas och väntar på att åka hem :) <3

jessica

sv' ja det är det säkert. det krånglar ju hela tiden.. så, blir man förvånad? nej :p

daniella

Svar: Tack för din åsikt! Jag väljer nog den rosa för alla som har svarat på den frågan har valt färgen rosa på adidas väskan. Så den blir nog den. Tack för den kommentar :D

Varsågod! :D

linh to phuong

ååå jag måste se den filmen :D

har du haft en bra vecka? kram :)

ronja

sv: tack :)

Anna Epic

Den verkar sjukt bra! måste nog se den :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: