Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan
Sara, en nybliven collegestudent, blir tilldelas ett studentrum som hon ska dela med en annan student som heter Rebecca, en psychotisk person. Allt tar en dödlig vändning när det visar sig att Rebecca är helt besatt och börjar attackera personer i Saras omgivning.

tryck här för att se trailern.

Från början ville jag bara se filmen för att Leighton Meester var med. Men den var faktiskt super bra. Något jag speciellt la märkte till var hur ont det måste ha gjort när hon slet bort piercingen. Men också, en vänskap fungerar ju inte om den ena inte låter den andra ha fler kompisar?! Synd att Rebecca blev så.. besatt. I början var hon ju super gullig. Jaja, kolla trailern - då bara måste man se filmen!

bild lånad från google

linnea

den måste jag se :p

Anonym

Vad är ett misstag, finns de ? endast omvärlden som orkar bry sig att allt inte levde upp till deras förväntan. Vem ger de rätten att säga vad som är rätt och fel?

Alexandra - ♥

Den vill jag se! :)

Mikaela

Svar, jag praoar med att testa dataspel.



Godmorgon förresten, görs? :) <3

Katja

Jag har också sett den, jag tycker att den var sjukt skum. Men den var ändå rätt bra :)

sannalitens.blogg.se

Svar: Förkyld typ :p Ska du åka utomlands något i sommar då? :)

Pusspuss, Sannalitens.blogg.se

Maria - fashionstars ☆

jag vill se filmen men har hört att det är en typ skräckis och det fixar inte jag :p

alexandra

den filmen verkar shit bra!

bexie^^,

kanske man skulle kolla den :)

M E R E I

- den måste jag se!

♥ KHANGKHENG´S

jaså? vad roligt det låter :D

Just nu sitter jag bara i skolan och har redovisning, mindre skoj :(

kram / ♥ KHANGKHENG

GULDVINGAR

åh nu blev jag sugen på att titta på den filmen

~ WHAT THE HELL

Halloj, hur är det idag? :)

bsspencer

Jag är jätterädd för filmer som är minsta lilla läskiga och sånt där.. Men jag undrar om man vågar kolla på den här filmen utan att dö typ (a)

samira

sent svar. gjorde inte då mycket sj då?

Carro

Fin blogg :D

lovisa

Har du haft en bra torsdag hittils?:)



Vill bara tipsa dig om en tävling där du kan vinna en valfri vara från brandsinfashion.com!

du kan välja mellan badmode,väskor,plånböcker,skor,jackor,smycken,klockor och MYCKET MER! av märken som dior,chanel,ed hardy,converse mm.

vill du anmäla dig? klicka då här:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

mikishow

haha du är lik den där tjejen på bilden :D

J u l i a < 3

Dagens blogg vinnare är utsädd kolla efter om det blev du !

sandra

sv: :)

vad har du för dig?

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; riktigt underbart!

jessica

sv' ajdå :o

har märkt att det är så på några andra bloggar också, vet inte varför!

TOVE

sv; jo det är bara bra här med :)

Sofia

jodåå, fast är sjuk men annars så är allt bra! :) <3 dusj? :)



Var så lite :) <3 Tack, då vet jag vars du finns de är ngt <3

Varsågod, okej :)

VAANILLA - Göteborgs bästa blogg!

fin header :)

Emma

sv: hehe okej :D svarar bara på kommentarer :P hehe kram

Anna med A

jag med!

♫♪ Sandra T

vill se!

♫♪ Sandra T

vill se den!

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv: nu sitter jag och är jätteglad! :)

Kicki :D

Fin laptop



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: