dagens outfit

| Outfits
Tjatja! Klockan ringde idag klockan 11, fick absolut inte sova för länge. Gick upp, åt frukost, fixade mig, svarade på komentarer och nu har jag precis ätit lunch. Ska ut och möta Annie nu. Vet inte vad vi ska göra, får se. Men senare idag ska vi kanske på Rix fm festivalen i Kungsträdgården. Men jag bloggar mer när jag kommer hem. Ni får ha en bra dag allihopa. Kisses

T-shirt från Ginatricot.
Shorts från Ginatricot.
Strumpbyxor från H&M.
j'l

härligt! jo allt är bra. :-)

snygg outfit !

Anonym

fin blogg :D<3

celine

sv; tack :D

lägger till dig nu , säg när du lagt till mig :)

Anna med A

vad gör du:)

Amanda | fotonörd ♥

sv- okej, alllt bra?



fint !

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Fint :)

jenny

nu har jag startat en dagens bloggtävling på min blogg, så ta chansen och bli länkad inför min läsare (under headern ser du de gamla vinnarna, där blir du länkad om du vinner!) avslutas imorgon (23.5) så kicka in! lycka till! (:

Amanda

Jag pluggade på ett elprov :)

Har helgen varit bra då? :)

L I S A ♥

åhh, vad fin blogg! :D

Niinoow

Hej!

Kika gärna in på min blogg. Lottar just nu ut ett torrschampoo :))

Kram!

daniella

svar: Musik :)



Allt bra ? :D

Sophie'

- tack :) <3

Jessica

Snyggt:d

- M a r i a

sv; härligt, det är bra här också:)



snygg outfit!:)

SAGA - man lever bara en gång

Sv; Bra :D

Emma

OK!(:

EMMAS

jätte fin outfit :D

EMMAS

är allt bra med dig? =)

Jessica

Varsågod :D

Anonym

Allt bra ?:P<3

Anonym

sv:Sådär ://<3

Anna med A

kollar på teve :)

Anna med A

fear factor :)

Amanda | fotonörd ♥

sv- jo bra här med, vad gördu?

Anna med A

jadå :)

c.

sv: har pluggat, sprungit, annars inte så mkt! själv? :)

Lisa<3

fina strumpbyxor! :D



sv; det är toppen här med! vilken färg tycker du att jag ska köpa på conversen? :)



kram

Anna med A

vad gör du? :)

aamaandaa :)

Hej!

Fin blogg♥

Allt bra?

SAGA - man lever bara en gång

Sv; Taack :D

SAGA - man lever bara en gång

Sv; Ett inlägg kommer snart upp på sakerna jag har fått :) Men det är inte alla saker, för får mer sen, haha :) oj lät lite bortskämd där, menmen :p

SAGA - man lever bara en gång

Sv; Yesyes :D

SAGA - man lever bara en gång

Sv; Haha jadå, men längtar tills jag får min underbara iphone på konfirmationsdagen :p



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: