by amanda

| Vardag

Mammis kom in och väckte mig för drygt en timme sedan. Jag åt pasta sallad till frukost/lunch och sen började jag fixa mig. Jag blev klar för en liten stund sedan. Idag ska jag på en bowling tävling som heter KM. Så vi får hålla tummarna på att det går bra för mig. Vi ska åka runt 12, vet inte när det slutar men då ska jag i allafall träffa Natou. Så vi hörs när jag kommer hem ikväll någon gång. Puss&Kram

lovisa

Kul att du deltar i helgens blogg!:)

vad ska du hitta på ikväll?

Anonym

ja men visst :D

Cajsa

vad händer en solig och fin dag som denna då? :)

Anna med A

hur mår du då=? :)

ronja

fin :)

Jessica

Hur är det med dig då? :D

Cajsa

ska ta och åka iväg nu men höres senare! :D

tara

Kul att du deltar i veckans ??

Någras tips på vad veckans ?? ska vara ?? en tomat kanske ??



:)

sofia

ne de ska jag ju int göra! <3

Hihi :) söta bilder!

claramaja

Ja, jag får göra det;)

lovisa

sv: jaha:) jag vet inet!

Anonym

sv: visst är han söt :D

jolina

sv: Ska ut & åka longboard.

Vad gillar du för musik? :) <3

Anonym

sv; finemangen du pysen! :D

Anonym

sv; kom precis hem från bb så är riktigt trött .. nu blir det att ta det lugnt :D

lovisa

sv: Härlit:)

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

sv: Ja, jag är nöjd :D

jolina

sv; Jag älskar typ "summer of 69" och typ "lucky" med jason mraz & colbie caillat. Men jag älskar verkligen typ born this way och så med. Jag gillar punkrock, eller vissa bara. Men rock är inte min grej :)

t h a i p i n n e n ♥

gud vad du är söt :D

sannalitens.blogg.se

Svar : Okej :) Blev det något roligt i helgen då? :) /Sanna

Förresten, vill du göra bloglovin utbyte? :)

Svar, Vad skönt! Jag med!



Har du problem med bloggen ? Typ att du inte kan ladda upp bilder och puplicera inlägg ?



:) <3

aww

tack:)

N A T H A L I E

Ja det var gott :D fin du är!

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

så fint hår du har =)

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

sv: Varsågod :D OCh tack, men nej XD

N A T H A L I E

Så lite så! :D

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv: höhö okej jajamensan du ;D

hanna ♥

ja! :D

Emma

sv: okej ;) jo jag med ;) alla säger ju att det är super svårt :S

JULIA - Fashion blogg

sv: jo med mej e de super!!

Jenny

har frågestund på min blogg, så fråga hur mkt du vill! (:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: