by amanda

| Vardag

Äntligen sol idag! Synd bara att det blåste kallt. Men jag överlevde. Slutade vid 2, mötte Ida och vi åkte in till stan. Hämtade ut våra bio biljetter och gick sedan vidare till donken. Åt och pratade en massvis. Efter filmen åkte jag hem, åt middag och nu kollar jag på tv. Jag antar att jag bara ska ta det lugnt och plugga ikväll. Moppe körningen är på söndag! Jag skriver om filmen i ett inlägg senare, den var sjukt bra! Älskade den ♥

dani

Hejhej kära bloggläsare. Har en fråga just för dig!

Detta är frågan: Vilken färg tycker du jag ska köpa (adidas väska) Rosa eller Svart? Vilken färg är snyggast eller passar mig enligt dig? Svara detta gärna på mitt senaste inlägg, angånde de här :) Tack o Hej Leverpastej! :D

Cajsa

trött som inåthelvete...

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; hahah är ju så! ;) naturensgång!

aww

naw tack ! :D hur mår du? <3

Anna med A

bara mår inte allmänt så bra :)

Niike

Glöm inte att anmäla dig till ''dagens blogg'' i min blogg, Lycka till cheyen !!

sofia

tackar gumman :) <3



Nå har ont i halsen.. tack vare mina halsmandlar men snart så ska man typ ta bort dom, hoppas man iaf <3

Lisa

sv; yes ;) blivit någe brun i år då?<3 :)

Anonym

sv; höhöö jajamen

Jessica

Tackar :D

Anonym

Jasså :p haha kommer inte ihåg vad vi snackade om, hehe :D

Anonym

Sv; tack så mycket!! :)



Var med och tävla om 150:- presentkort/valfri vara hos RUNNS.SE på mi blogg.. :)



http://viktoriasaci.blogg.se/2011/may/tavling-1.html

LINDAVIOLA!

sv; :).

Carro

SVAR: Haft en bra dag? :)

Emma

sv: japp :P gissa på mi gissnings lek så får du en länk i morgon i ett inlägg! :D kram

Tack, din bild också! ;)

elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se

sv: svarar på kommentarer dusj?;)

Michaela :)

sv: tack så jättemycket! :)

Michaela :)

sv: JAdå! ALlt bra med dig? :)

alexandra | fotoblogg

sv; tack :)

sofia

riktigt fin blogg!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv.- det där är as pilligt! :) det gäller att skära av lite vita kantar på bilden :D!

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

sv: Tack :D

Anonym

sv; ska upp till bb och hälsa på kusinen det gör att jag mår toppen! :D

sofia

jo, de är jobbigt men man får tar den smällen, har liksom haft problem med min hals typ hela mitt liv.. <3

Tack, jo de hoppas ja med :D <3

Anna med A

tack för tipset!:)

Det ligger en jäkla massa bakom det som händer men jag ska försöka

AMANDA JENSENS SYSTER :O

sv: kul :) jag har inte planerat något speciellt. Allt bra idag?:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: