by amanda

| Vardag

Jag är precis hemkommen och sitter just nu och äter middag. Cecilia kom till mig när hon slutat. Vi köpte glass och kollade lite på tv innan vi åkte. Bowlingen gick helt okej. Det började åtminstone bra, sen gick det sämre och sen bra och ja.. Så höll det på hela träningen. Jag tänkte plugga lite nu så vi hörs senare. Puss&Kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D!

N A T H A L I E n y r é n

Jaa okej :D

Tilda - Smilinggirls!

sv; Tack så mycket! Jag älskar också converse :D

Anonym



Tävla om veckans blogg hos mig, (:



http://viktoriasaci.blogg.se/2011/may/veckans-blogg.html

Lisa

sv; mår fint här med! vad har du gjort idag då?<3

sandra. wicked.

Heeej. Jag tyckte din fråga var jättebra så jag svarade på den i min blogg! Kraaam

LINDAVIOLA!

sv; Nej, men det är ruskigt kul när man väl spelar :D.

michaela :)

sv: Okej :)

Det är bara bra med mig! :)

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Vad ska du göra i helgen? :)

FannY HulT

fin blogg! ;)

SAGA

Kollar på film, dudå? :)

Jessica

Varsågod :D

Anonym

INGET

AMANDA JENSENS SYSTER :O

sv: jag mår toppen :D händer det något kul i helgen?



älskar också gotland!

Mikaela

Svar, aadå! Hur ser din fredag ut? :) <3

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jag ska åka till Turkiet i sommar och förmodligen till Mauritius i vinter :) När får du sommarledighet då? :)

Mvh, Sannalitens.blogg.se

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. så kul att du är med och tävlar om lipglosset :D



Nu har jag startat en ny tävling där du kan vinna valfritt mineral ögonskygga :)

Klicka på länken här under för att komma till tävlingen! :

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/tavling-vinn-mineral-ogonskugga.html#comment

jennifer

Hoppas du får en trevlig helg! Kram

Anonym

Vad händer ihelg;)?

Kram!

sannalitens.blogg.se

Hoppas du har en bra dag idag och får en fin helg :)

toves träningsblogg

idag så har jag tränat en hel del och just nu sitter jag och bloggar men ska plugga :) denna helg blir lugn med lite dansjobb och så..

Hur har din dag varit?

alexandra | fotoblogg

sv, tack :)

häärlig bild!

Maria

Haha jaa, händer i helgen då? :)

Cajsa

svaren från frågestunden är nu uppe, sötnos! :D

Johanna

Vsg ! :)

Michaela :)

Vinnaren är nu utsedd! Kika in och kolla om det vart du vettja. Om inte så får du en ny chans på söndag! :)

LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Hej tösen! :)



Tror du att sommarvärmen kommer till helgen?... :)

Eller kommer det vara kallt en vecka till? :( <3

sandra. wicked.

SV: Nej jag vet. Jag bryr mig inte längre och då kändes de bara som att han var väldigt idiotisk som ens sa det.

Fanny

Härliga bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: