by amanda

| Vardag


Nu är jag hemma hos mamma. Sitter och äter någon cola glass, chattar med Jair och kollar på Gossip girl. Jag ska till skolan imorgon som vanligt. Fast har sovmorgon till 9 så det är skönt. Efter skolan är det bowling :) Menmen, jag kanske slänger in något mer inlägg innan jag går och lägger mig, annars bloggar jag imorgon.
Ha en fortsatt trevlig kväll. Kisses

Kicki :D

Vem håller du med mig eller Noona på inlägget ica Maxi att skorna är snygga även om dom såldes i Ica maxi :P kram kicki<3

jr

Kan förstå med nitar shorts galet snyggt!;D

Allt bra idag?

Sandra

Fin blogg!

Allt bra? :)

Sandra

Kom hem från sambons fotbollsmatch för en stund sedan och nu ska jag äta kycklingsallad framför greys anatomy!



Vad gör du?

Kram

michaela :)

sV: tihiihihi, tack! :D

jessica

sv' hehe :)

Emma

sv: ja! :D vad görs dåe? :D kram

~ WHAT THE HELL

- så lite så :)

natti natti :D <3

Sandra

SV: jodå de är väl okej, lite huvudvärk bara :)

jessica

sv' haha tack ;)

jessica

sv' hihi :)

LINDAVIOLA!

Kul med bowling!

Anonym

sv;chokladätande är vad jag ägnar dagarna åt! fick även nyss veta att jag blitt kusin nu äntligen - så det kan ju inte vara annat än awesome! :D

Kicki :D

det var på en inlägg där rubriken hette Ica maxi dagen <3 kram :D

hanna ♥

okej :)

jennifer

Sv: Visst är dom snygga?

Caroline

sv: aa, samma :) görs?

Alina

Hoppas du haft en fin dag! Godnatt sötnos =)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jaaa :)!

fin bild!

N A T H A L I E n y r é n

Gossip Girl är så bra! :D

michaela :)

sv: ååh, tack! Den är bara tillfällig :)

Allt bra idag? :)

sandra. wicked.

Dagens Blogg är uppe nu. Anmäl dig och se om du blir Torsdagens Vinnare! :) Tävlingen avslutas fredag 6/5 kl. 7.00!! Lycka Till!! Kraaaam :)

isabelle

Älskar bilden! :)

johanna

sv: bara bra! :D

~ WHAT THE HELL

- undra varför det är så rätt ofta.. <3

N A T H A L I E

Ja :) Hoppas att du får en bra tisdag!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: